Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت شاهرود،  ضمن بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از تیرماه تا بیستم مردادماه جاری در حال برگزاری است، ابراز کرد: ۳۸ پایگاه اوقافت فراغت در سطح شهرستان شاهرود مجری این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۲۳ پایگاه ابلاغی و ۱۵ پایگاه قرآنی مجموع پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی شاهرود را شامل می‌شوند که نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش را نشان می ‌دهد، ابراز کرد: این پایگاه‌ها در مساجد، میزبان طرح‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی و تفریحی تبلیغات اسلامی است.

کسب رتبه برتر در سطح پایگاه‌های اوقات فراغت شاهرود

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود بابیان اینکه سال قبل بیش از ۶۰۰ نفر از خدمات ۱۷ پایگاه اوقات فراغت سطح شهرستان در طول اجرای طرح بهره‌مند شدند، بیان کرد: این طرح برای ۲۸۰ دختر و ۳۷۶ پسر، برنامه‌های خود را اجرا کرد اما امسال این میزان به نزدیک یک هزار نفر افزایش خواهد یافت.

عبداللهیان بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شاهرود همچنین در زمره پایگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت توانست از معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لوح تقدیر دریافت کند.

وی در خاتمه گفت: برنامه‌های قرآنی، آموزش روخوانی، حفظ، قرائت، تفسیر و نهج البلاغه، برنامه‌های فرهنگی چون سبک زندگی اسلامی، دوری از معضلات اجتماعی، احکام دینی و برنامه‌های تفریحی در زمره اقدامات تبلیغات اسلامی در طرح اوقات فراغت است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برنامه اختتامیه طرح اوقات فراغت سال ۹۸ همزمان با بیستم مردادماه جاری با حضور مسئولان در سطح هشت شهرستان استان سمنان برگزار شود.

۱۴۵ پایگاه زیر مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان میزبان طرح اوقات فراغت هستند.

کد خبر 4681412

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سمنان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ زمین پاک در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ اجرای سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت: هشت برنامه به مناسبت گرامیداست هفته زمین پاک در شاهرود اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود