Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@08:23:42 GMT

ادامه سرمایه سوزی در استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۵۷۱۴

ادامه سرمایه سوزی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، هر روز خبر جدایی یک بازیکن جوان از استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد. یک روز پرسپولیس حمید طاهرخانی را کنار می‌گذارد و روز بعد خبر می‌رسد استقلال فلان بازیکن جوان را از لیست خود خارج کرده است. این تصمیم قابل نقد نیست، چون وقتی مربی می‌بیند بازیکن جوان به کارش نمی‌آید بهترین تصمیم کنار گذاشتن اوست چراکه باید به تیمی برود که در حد و اندازه‌هایش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
خیلی از بازیکنان جوانی که در سال‌های اخیر به عضویت تیم‌های استقلال و پرسپولیس درآمده‌اند، از سوی این دو تیم جذب شده‌اند به جای اینکه ساخته شوند و این یک درد است. تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس به تیم اصلی بازیکن نمی‌دهند. گویی تیم‌های امید این دو باشگاه در جزیره دیگر فعالیت می‌کنند و بازیکنان این دو تیم کیفیت تیم‌های اصلی را ندارند! و این یک درد است.

به خوبی هم به استقلال و هم پرسپولیس ثابت شده است که بازیکن جوان خوب هم به کار تیم می‌آید و هم می‌تواند برای تیم درآمدزایی کند. نمونه اش اللهیار صیادمنش. به یاد داریم روزی همه ستاره‌های استقلال عضو تیم امید باشگاه بودند. مجتبی جباری، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان و...، اما اگر در سال‌های اخیر نگاهی به عکس تیم امید استقلال و پرسپولیس بکنید متوجه می‌شوید هیچ یک از آن‌ها به تیم اصلی راه پیدا نکرده‌اند!

آکادمی باشگاه استقلال و پرسپولیس به جای اینکه معرف جوانان خوب و با کیفیت به این دو تیم و فوتبال کشور باشند به تیم‌هایی تبدیل شده‌اند که برای دیگر تیم‌ها بازیکن می‌سازند و یا اصلاً بازیکن نمی‌سازند! چرا باید نفراتی به این دو تیم راه پیدا کنند که به کار بزرگ‌ها نیایند؟ استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر کدام بازیکن خوب و باکیفیت را ساخته‌اند؟ یکی و دو جوانی هم که چهره شده‌اند ساخته و پرداخته تیم‌های ملی پایه بوده‌اند. نمونه اش امید نورافکن که ساخته و پرداخته تیم ملی جوانان بود. اللهیار صیادمنش هم در تیم ملی نوجوانان ساخته شد. این دردآور است که تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس ذات اصلی خود که کشف استعداد‌ها و ساختن آن‌ها برای تیم‌های اصلی است، فراموش کرده‌اند. این دو تیم مصرف‌گرا شده‌اند در حالی که وظیفه اصلی آن‌ها بازیکن‌سازی است. این دو تیم در شرایطی عاجز از ساختن بازیکن هستند که همه جوان‌های خوب دوست دارند پیراهن آبی یا قرمز را برتن کنند.
  منبع: روزنامه خبر ورزشی کپی متن خبر برچسب ها: سرمایه سوزی استقلال پرسپولیس

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سرمایه سوزی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان