Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پایانی جدول اساتید مسابقات بیل سوئیس برگزار شد و محمدامین طباطبایی، نماینده شطرنج ایران با ریتینگ ۲۶۰۱ برابر الکساندر دونچنکو از آلمان با ریتینگ ۲۶۱۵ به تساوی رسید.

با این تساوی مجموع امتیازات طباطبایی پس از ۹ دور رقابت به عدد ۷ رسید تا عنوان قهرمانی جدول اساتید مسابقات بیل سوئیس را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی با این قهرمانی ۱۴ واحد افزایش ریتینگ نیز داشت. بعد از طباطبایی، دونچنکو از آلمان و برکیچ از کرواسی (۲۵۷۳) عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

طباطبایی نخستین شطرنج‌باز ایرانی است که تا به امروز موفق شده عنوان قهرمانی مسابقات بیل سوئیس را از آن خود کند.

کد خبر 450178 برچسب‌ها شطرنج

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد

‌به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر کاراته با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه برگزار شد که در نهایت با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت. دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴ تیم پاس فراجا، میهن آریو، بنیاد سنجش و پاس قم برگزار شد و در نهایت پاس قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی پاس قم ۱۵ بر ۶ بنیاد سنجش را شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد. در آن سوی میدان هم میهن آریو در یک رقابت نزدیم و دیدنی ۱۳ بر ۱۰ پاس فراجا را شکست داد و به مبارزه پایانی صعود کرد.

دیدار نهایی یک مبارزه پایاپای بود که در نهایت این پاس قم بود که ۱۱ بر ۸ میهن آریو را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم‌های سنجش و پاس هم عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

میهن آریو قهرمان لیگ آینده سازان کاراته

روز گذشته همچنین هفته پایانی از رقابت‌های لیگ آینده سازان کاراته پسران برگزار شد. در این مسابقات ۵۳ تیم حضور داشتند که در نهایت میهن آریو عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی میهن آریو ۱۴ بر ۵ «کانرودساز آب» را از پیش رو برداشت و مجتمع صنعتی اسفراین ۱۳ بر ۷ «اوج پلاستیک» را شکست داد. در مبارزه پایانی میهن آریو با برتری ۱۱ بر ۸ مقابل نماینده اسفراین جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم‌های کانرود و «اوج پلاستیک» هم به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6095480

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد