Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@10:07:44 GMT

ستاره تراکتور در آستانه جدایی و حضور در اروپا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۶۱۹۵

ستاره تراکتور در آستانه جدایی و حضور در اروپا

رویداد۲۴ باشگاه تراکتور که از فصل گذشته و از زمان ورودش به بخش خصوصی یکی از تیم‌های پر سرو صدای نقل و انتقالات بوده است، در پنجره تابستانی به همان میزان که بازیکن جذب کرده، بازیکنان کلیدی خودش را هم از دست داده است و جدایی آنتونی استوکس و هری اروین از جمله آن است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرخپوشان تبریزی در حال از دست دادن یکی دیگر از ستاره‌های کلیدی فصل گذشته خودشان هستند و این بازیکن کسی نیست جز ایمان سلیمی، مدافع جوان و مستحکم تراکتور که فصل گذشته از بهترین‌های این تیم بود و نقش کلیدی در ترکیب داشت در آستانه جدایی از تراکتور و پیوستن به لیگ یونان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوفی سرته، نام تیمی است که با سلیمی وارد مذاکرات جدی شده و حتی گفته می‌شود طرفین برای امضای قرارداد همکاری ۳ ساله به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً طی روز‌های آتی شاهد نهایی شدن این انتقال پر سرو صدا خواهیم بود.

اوفی سرته پیش از این در دو مقطع دیگر یعنی نیم فصل و ابتدای فصل گذشته هم خواهان به خدمت گرفتن سلیمی بود که هربار به دلیلی این انتقال نهایی نشد، ولی به نظر می‌رسد این بار دیگر این همکاری قطعی می‌شود.

سلیمی با وجود اینکه با تراکتور قرارداد دارد، ولی کار او برای جدایی از جمع نفرات این تیم سخت نیست چرا که با توجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار بند جدایی خود را فعال کرده و بدون مشکل قراردادش را با سرخپوشان تبریزی فسخ کند. مبلغی که با توجه به قیمت‌های حال حاضر بازیکنان برای بازیکنی با شرایط سنی و سطح فنی ایمان سلیمی بسیار ناچیز به نظر می‌رسد و این مشکل بزرگی برای تراکتورسازان است.

سلیمی که از ابتدا سودای لژیونر شدن و رفتن به اروپا را در سر داشته از همان زمان که با تراکتور قرارداد بسته به چنین روزی فکر می‌کرده و با آینده نگری خاص خود قراردادی بسته که مانع از پیشرفتش نشود و حالا فرصت خوب حضور در لیگ یونان که سکوی پرتاب ایرانی‌های زیادی در این سال‌ها بوده به اضافه اصرار طولانی مدت باشگاه خواهانش برای جذب او در کنار بدقولی باشگاه تبریزی در پرداخت به موقع پول بازیکنان در چند نوبت باعث شده این مدافع جوان تصمیم به رفتن بگیرد.

سلیمی چندی پیش صفحه رسمی لیگ یونان را هم در فضای مجازی دنبال کرده تا نشان دهد عزمش برای سفر به این کشور و حضور در تیم اوفی سرته جدی است.

در صورت نهایی شدن این انتقال، تراکتورسازان در مرکز خط دفاع دچار مشکل جدی خواهند شد چرا که محمد طیبی هم چندی پیش از این تیم جدا شده بود و در نبود سلیمی، تنها محمدرضا خانزاده و مسیح زاهدی در پست دفاع مرکزی قابلیت بازی برای این تیم را دارند و کمبود بازیکن در این پست یک مشکل جدی برای تراکتورسازان خواهد بود.

 

 

منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه تراکتور ، باشگاه تراکتور ، لیگ برتر فوتبال ، ایمان سلیمی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه تراکتور باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا