Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیاتی از آمارهای ثبت سفارش، تخصیص ارز دولتی و نیمایی و ترخیص انواع کاغذ و مواد اولیه آن را تشریح کرد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

محمدرضا کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آمار واردات کاغذ در سال جاری اظهار کرد: بر اساس آمار واردات کالاهای اساسی، از ابتدای امسال تا 22 تیر ماه، میزان ثبت سفارش مواد اولیه کاغذ و ثبت سفارش انواع کاغذ بیش از 177 میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین از میان انواع کاغذ و مواد اولیه ثبت سفارش شده، معادل 133 میلیون دلار تخصیص ارز شده است.

به گفته کلامی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، از میان ارز تخصیص یافته به واردات انواع کاغذ و مواد اولیه آن تا 22 تیر ماه، بیش از 26 میلیون دلار به صورت نیمایی، تامین ارز شده‌اند.

اختصاص ارز 4200 تومانی برای کاغذ کتب درسی و روزنامه90 درصد کاغذ مصرفی کشور وارداتی است/ واردکننده کاغذ: تا امروز یک دلار هم ارز دولتی نگرفته‌امتنها 3 هزار تن کاغذ از42 هزار تن کاغذ تأیید شده وزارت ارشاد به کشور وارد شد

کلامی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از ابتدای امسال تا 22 تیرماه،  80 میلیون دلار کاغذ و مواد اولیه آن ترخیص شده و این معادل 80 هزار تن کاغذ است.

انتهای پیام/

R34343/P/S7,77,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۰۹٫۵۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۰۰ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۳,۱۴۳ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۳,۲۶۴ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۵ ریال رسید.

کد خبر 748232

دیگر خبرها

  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت