Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:11:09 GMT

پلاک گذاری ۴۱۵ درخت در طرح شجره طیبه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۶۸۳۴

پلاک گذاری ۴۱۵ درخت در طرح شجره طیبه

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خطیب زاده رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان گفت: در آمد این درختان در پارسال ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

او با بیان اینکه تعداد مودیان این شجره طیبه ۸ نفر هستند افزود: میوه حاصل از این درختان بین مددجویان تقسیم می‌شود.

خطیب زاده با اشاره به آثار معنوی این طرح گفت: برکت مال، قبولی نماز و وسیله گره گشایی از کار محرومین از جمله این آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان در ادامه افزود: پارسال بیش از ۴۰۰ میلیون ریال صدقات در سه ماهه نخست سال در این شهرستان جمع آوری شده که به نسبت مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

او در خصوص هزینه کرد صدقات در این شهرستان بیان کرد: این صدقات در حوزه‌های حمایت و سلامت خانواده، فرهنگی، مسکن وساختمان وتوسعه مشارکت‌های مردمی هزینه می‌شود.

خطیب زاده در پایان اظهار کرد: جمع آوری صدقات در این شهرستان توسط یک نفر مسئول امور خیرین امداد و ۸ رابط افتخاری و دو نفر مسئول اجرایی مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

افزایش ۹ درصدی صدقات در نهبندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فتحی شهنانی گفت: افراد متخلفی که به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ، قصد پمپاژ و برداشت غیرمجاز آب رودخانه قره آغاج و پایاب سد سلمان فارسی و انتقال به اراضی ملی و تخریب شده شهرستان قیروکارزین را داشتند، با اقدام بموقع و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب شهرستان قیر و کارزین گروه‌های گشت و بازرسی ناکام ماندند.

مدیر منابع آب شهرستان قیر و کارزین گفت: این موتور پمپ‌ها با هوشیاری گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب قیر و کارزین شناسایی شدند، سپس مراحل دستور قضائی و هماهنگی نیروهای انتظامی و ابلاغ اخطاریه زمان‌دار به متخلفان آغاز شد.

وی ضمن تاکید بر ادامه روند برخورد با متخلفان حوزه آب‌های زیرزمینی و سطحی گفت: این اقدامات تا کنون در چند مرحله صورت گرفته که پس از مشاهده این موتور پمپ‌ها برای صیانت از منابع آب و بر اساس ضوابط قانونی در ابتدا اخطاریه لازم به بهره برداران غیرمجاز داده می‌شود و در نهایت با اخذ دستور قضائی و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و توقیف آن‌ها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های گشت و بازرسی مدیریت منابع آب شهرستان به صورت مداوم در حال گشت‌زنی و رصد منابع آب سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد خود هستند و با همکاری عوامل انتظامی و قضائی بر اساس قانون اجازه هیچ برداشت غیرمجازی از منابع آب را نمی‌دهند و بدون تردید با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

مدیر امور منابع آب قیروکارزین در پایان ادامه داد: هرگونه حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز و داشتن حقابه جرم محسوب می‌شود و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

کد خبر 6090952

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل