Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:50:20 GMT

پیش بینی مایکل مور برای شکست ترامپ در انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۶۸۶۵

پیش بینی مایکل مور برای شکست ترامپ در انتخابات

مستندساز جنجالی آمریکا خواهان حضور میشل اوباما در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و رقابت با دونالد ترامپ شد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مایکل مور پیش‌بینی کرده است در صورت حضور میشل اوباما، همسر باراک اوباما در انتخابات 2020، او می‌تواند ترامپ را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلمساز در مناظره روز چهارشنبه حزب دموکرات، بانوی اول سابق آمریکا را انتخابی ایدئال برای حزب دموکرات برشمرده است.

او گفته تنها یک «مبارز خیابانی» با قابلیت «درهم شکستن» آقای ترامپ می‌تواندبرای رسیدن به کاخ سفید به موفقیت برسد. مور سپس پرسیده «کدام مبارز خیابانی است که می‌تواند ترامپ را در هم شکند؟»

مور گفته: « صراحتاً، فکر می‌کنم یک نفر هست که می‌تواند چنین کند. اگر انتخابات امروز برگزار می‌شد، یک نفر بود که می‌توانست ترامپ را شکست دهد. او هنوز معرفی نشده است. نام خانوادگی‌اش با اوباما هم‌قافیه است.»

او افزوده: «در واقع، او اوباماست. میشل اوباما. هر کسی الان خوب نگاهی بیاندازد می‌فهمد او محبوب آمریکایی‌هاست و وارد کاخ سفید می‌شود و ترامپ را شکست می‌دهد.»

مایکل مور مدعی شده میشل اوباما می‌تواند ترامپ را در مناظره‌ها شکست دهد. مور به تور کتاب خانم اوباما با عنوان «شدن» اشاره کرده است که در طول آن وی با جمعیت بسیاری از هوادارانش سخن گفته است. در نیویورک برای کتاب او سالن کنسرتی با 19هزار صندلی پر شده است و در شیکاگو 23هزار نفر برای دیدن اوباما حاضر شده‌اند.

میشل اوباما پیشتر گفته است قصد حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارد.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اوباما دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوباما دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا سینما اوباما دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او

جعفر جکسون، برادرزاده مایکل جکسون در فیلم زندگی این خواننده بازی می‌کند که تصاویری از این فیلم برای نخستین بار منتشر شد. 

فیلم زندگی مایکل جکسون مایکل جکسون و برادرزاده‌اش جعفر جکسون

دیگر خبرها

  • عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد