Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:38:16 GMT

توقف شهروند ساری در دیار بیستون

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۰۰۷

توقف شهروند ساری در دیار بیستون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم شهروند ساری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور مقابل میهمانش شاهین کرمانشاه که در سالن ۱۵۰۰ نفری و مملو از تماشاگر قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد، علی میکائیلی (۲ بار) و پژمان بهادیوند برای شهروند ساری و وحید نادری، حمید سلیمانی و حامد ایوانی برای شاهین گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه تساوی در حالی برای شهروند ساری به دست آمد که نیمه اول با برتری یک گله شاهین به پایان رسیده بود و در نیمه دوم نیز میزبان سه بر یک پیش افتاد که با اتخاذ تاکتیک پاورپلی از سوی رضا لک، شهروندی‌ها نتیجه بازی را برابر کردند.

پاورپلی شهروند حتی پس از گل تساوی هم ادامه یافت، اما گل دیگری رد و بدل نشد تا دیدار با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال مازندران تا پایان ششم رقابت ها، ۶ امتیاز دارد و در بین ۱۴ تیم مسابقات، جایگاه دوازدهم را در اختیار دارد.

شهروند ساری در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ در سالن سید رسول حسینی پذیرای هایپرشهر شاهین شهر خواهد بود.

انتهای پیام/ م

شهروند با پاورپلی از شکست گریخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!

به گزارش ورزش سه، تساوی گل‌گهر و شمس آذر در تک مسابقه ای که از هفته بیست و ششم برگزار شد، ششمین مسابقه ای بود که گل‌گهر نتوانست پیروز از میدان خارج شود و آنها در سال 1403 هنوز پیروزی در لیگ برتر به دست نیاوردند!

گل‌گهر در شش هفته اخیر لیگ برتر سه شکست متوالی و پس از آن سه تساوی متوالی به دست آوردند و این اتفاق برای اولین بار در طول فصل رقم می‌خورد و طولانی‌ترین زمانی است که آنها نتوانستند 3 امتیاز را کسب کنند.

گل‌گهر در سال 1403 تنها در دیدار جام‌حذفی مقابل فجرسپاسی شیراز توانستند سه بر صفر پیروز شوند و از شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز به دست آوردند، اگر عملکرد خوب آنها در نیم فصل نخست نبود شرایط عجیبی در جدول مسابقات پیدا می‌کردند اما همچنان در رتبه ششم باقی ماندند.

آخرین پیروزی گل‌گهر در بازی خانگی آنها در هفته بیستم لیگ برتر مقابل صنعت نفت رقم خورد و پس از آن در دیدار مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار شکست خوردند، پس از آن مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین سه تساوی متوالی به دست آوردند.

این مسابقه دوازدهمین تساوی گل‌گهر در فصل جاری لیگ برتر بود و آنها پس از پیکان بیشترین تساوی را در طول لیگ کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال