Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@16:31:06 GMT

تالار وحدت و اشک ها و لبخندهایش

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۰۸۹

آفتاب‌‌نیوز :

تئاتر موزیکال «اشک ها و لبخندها» که کارگردانی آن را هادى قضات و رهبری ارکستر آن را نصیر حیدریان به عهده دارد، به دلیل استقبال گسترده علاقه مندان به هنر، بلیت هاى آن به مدت یک هفته پیش فروش شد.

در این تئاتر موزیکال هادى قضات(کاپیتان)، مهرناز ابراهیمی موقر(ماریا)، سرلى رستمى(لیزل)، سینا صالحی بنادکی (فردریک)، مانی فرزانه(فردریک)، دل آرا حاذق فطرت جو(لویزا)، فرنام حقیقت جو(کرت)، مستانه مرادی (بیرگیتا)، چکامه مرادی(مارتا)، فرنوش پور فرجودی(گرتل)، لادن مظفری(مادر روحانى)، علیرضا عبدالکریمی(رالف)، رضا جهانى(مکسیمیلیان دت وایلر)، سمیه قهرمانى(بارونس الزا شرایدر)، فاطمه صوفى(خواهر برتا)، شایسته قربانى(خواهر مارگارتا)، فرناز سمیعى(خواهر سوفی)، غزال سالار بهزادی(خواهر هرمس)، کامبیز امینى(سلر)، پدرام محمدی(فرانس)، مهسا غفاری(خانم اشمیت)، ایمان سلگى(سولیست کلیسای سانتا آگاتا خانم شوایگر)، حامد محمدیان، امیر عباسی، مجید فراهانی، کوروش انبارلو و بردیا خالقی( اعضای کوینتت هروگر) ایفاى نقش مى کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراح و کارگردان: هادی قضات، رهبر ارکستر: نصیر حیدریان، رهبر کر: سیناخیرآبادی، تهیه کننده: سهیل کوشانپور، مشاور طرح: آرمان نوروزی، مجری طرح :نورالدین حیدری ماهر، مدیر اجرایی:احسان تارخ، مدیر ارکستر:محمد رضا صفی، طراح گریم :ماریا حاجیحا، طراح لباس :هلیا شکری، مشاور طراح صحنه :سعید معروف پور مرضیه جعفر پور، مدیر رسانه : محمد حسین سلیمانی فرد ، مشاور رسانه اى: فرنوش آبا، گروه تبلیغات و رسانه:صادق زرجویان،رعلیرضاانوشفر، ایلیاشمس، بهمن بابازاده، میلادکریمیان از عوامل این نمایش هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تئاتر موزیکال ارکستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد از پلمب یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به دلیل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.   علی حسنوند گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.   وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد..

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند