Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@15:36:28 GMT

افزایش دما در یزد؛ گرما در اردکان به ۴۶ درجه رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۳۵۲

افزایش دما در یزد؛ گرما در اردکان به ۴۶ درجه رسید

محمدرضا شیرغلامی روز شنبه به ایرنا گفت: با توجه به حاکمیت الگوی تابستانه و تقویت کم فشارهای سطحی، ماندگاری هوای گرم و حتی اندکی افزایش دما را در روزهای اینده در پیش داریم.

به گفته وی دیروز/جمعه/ دمای بیشینه شهر یزد به ۴۳ رسید که در بین مراکز استانها بعد از اهواز و قم، سومین مرکز استان گرم کشور بود و پیش بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای شهر یزد به ۴۴ و طی ۲ روز آینده به ۴۵ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردکانی‌ها دیروز /جمعه/ دمای ۴۶ درجه را تجربه کردند اظهار داشت: پس از اردکان، شهرهای بافق با ۴۵ و اشکذر و میبد هم با ۴۴ گرمترین مناطق استان بودند.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: در روزهای پایانی هفته و بویژه پنجشنبه و جمعه با شمالی شدن جریانات، دمای هوای استان یزد بطور میانگین سه تا پنج درجه کاهش می یابد.

شیرغلامی یادآور شد: طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و شب، افزایش ابر و برای امروز وزش باد نسبتا شدید در استان پیش بینی می شود.

۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال قم وزش باد هواشناسی یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان

 

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما