Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محفل انس و مودت فرماندهان دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود به همت سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرماندهی سپاه ناحیه نسبت به تشریح ماموریت‌های سازمان و اقدامات در شهرستان گزارش مفصلی ارائه داد و سپس شرکت کنندگان در مراسم نظرات خود را ارائه داده و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه و مدیر اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود توضیحاتی در خصوص اجلاسیه ارائه و از فرماندهان خواست در این برنامه یاری دهنده و حامی باشند. در ابن جلسه حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود نیز بر برگزاری این جلسات در راستای تبادل تجربیات و استفاده از نظر پیشکسوتان تاکید کرد. /files/fa/news/1398/5/12/2356021_924.jpeg /files/fa/news/1398/5/12/2356022_322.jpeg /files/fa/news/1398/5/12/2356023_648.jpeg /files/fa/news/1398/5/12/2356024_990.jpeg /files/fa/news/1398/5/12/2356025_172.jpeg /files/fa/news/1398/5/12/2356026_289.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب