Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان سرعین از اختصاص ۷ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه راه دسترسی پیست اسکی آلوارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو که صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سرعین اظهار داشت: به لحاظ اهمیت پروژه پیست اسکی آلوارس و لزوم تکمیل جاده دسترسی این پروژه گردشگری قبل از فصل سرما ، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل۲ کیلومتر از این پروژه با ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای حمایت و تشویق سرمایه گذاران ، تامین زیرساخت های لازم سرمایه گذاری را وظیفه خود می دانیم ، برای تامین روشنایی جاده ارتباطی و تکمیل راهدارخانه آلوارس دستور لازم را صادر کرد.

استاندار اردبیل همچنین ازاختصاص مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث راه ارتباطی تله سیژ آلوارس خبر داد و افزود: ظرف یکماه آینده طراحی و صدور مجوز های لازم ایجاد  بازارچه عشایری در روستای آلوارس نهایی می شود.

بهنام جو ابراز امیدواری کرد با تکمیل ۴ پیست اسکی و چندین طرح مهم دیگر در حوزه گردشگری استان، شعار "گردشگری محور توسعه" در استان اردبیل تحقق یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه