Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:34:15 GMT

فعالیت کمتر از ۱۰ درصد تاکسی‌های بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۸۳۴۰

فعالیت کمتر از ۱۰ درصد تاکسی‌های بوشهر

به گزارش گروه استان‌های برنا؛ ابوذر دهدار با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی بوشهر، نوسازی آن را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

وی افزود: پس از نشست با رانندگان تاکسی در شورا و به آن‌ها قول داده شد که نشستی با مسئولان مرتبط درباره وضع تاکسی‌ها و مشکلات آن‌ها برگزار شود که این نشست با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی با استفاده از تسهیلات کم بهره، سیاست مورد نظر مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی است که بر این اساس، پارسال با یکی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بوشهر به توافق رسیدیم که به علت افزایش چند برابری قیمت خودرو، رانندگان تاکسی موفق به استفاده از این تسهیلات نشدند.

دهدار با اشاره به حضور بی‌رویه و غیرقانونی مسافربر‌های شخصی در این شهر گفت: حضور این مسافربر‌ها که بیشتر از شهر‌های اطراف هستند، باعث بی‌نظمی در چرخه حمل و نقل مسافر و حتی ناامنی برای شهروندان شده و باید ساماندهی شوند.

وی عنوان کرد: مقرر شده با همکاری پلیس راهور با مسافربر‌های شخصی برخورد و همچنین زمینه‌ای فراهم شود که مسافربر‌های شخصی که تمایل به فعالیت دارند به عنوان تاکسی موقت زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری فعالیت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور تاکسی سازمان حمل و نقل شورای شهر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله

به گزارش قدس آنلاین، بازار اجاره مسکن در کشورمان تابع وضعیت عرضه مسکن است. به علت سقوط تولید مسکن در ۸ سال دولت گذشته، دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن با تقاضای بی‌سابقه و انباشته‌شده مواجه بوده است.

با این حال در دو سال گذشته با کلید خوردن طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ساخت بیش از ۲.۵ میلیون واحد مسکن آغاز شده و حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکن هم تحویل داده شده است.

از سوی دیگر، با کنترل انتظارات تورمی با اجرای سیاست‌های انضباطی پولی و مالی و همینطور برخورد با بنگاه‌های املاک متخلف، بخشی از سوداگری در بازار مسکن کنترل شده اما انتظار می‌رود با تصویب قانون مالیات بر سوداگری در مجلس و اجرای آن در سال جاری، وضعیت مسکن بهتر از گذشته شود و دلالی کاهش یابد.

اطلاعات مرکز آمار هم نشان می‌دهد در فروردین امسال تورم ماهانه اجاره‌بهای مسکن به حدود ۱.۶۵ درصد رسیده که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کمترین رقم است.

همچنین متوسط تورم ماهانه اجاره مسکن در ۸ سال گذشته (۱۳۹۵ – ۱۴۰۲) حدود ۱.۸ درصد بود و کاهش تورم ماهانه اجاره در فروردین امسال به ۱.۶۵ درصد به معنای نزول این شاخص به سطح پایین‌تر از میانگین ۸ سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است