Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:16:58 GMT

هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۸۵۷۱

هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله حلیمی جلودار دبیر علمی هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معروفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته پیش از ظهر شنبه در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان مقاله اظهار داشت: پوستر همایش هشت محور با زیرمحورهای مختلف دارد و شیعه شناسی از جمله اهداف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خداوند غدیر را برای حکمرانی شایسته خلق کرده است تصریح کرد: در مکان، زمان و واقعه غدیر هیچ اختلافی با اهل تسنن نداریم و غدیر زنده کننده حدیث ثقلین است.

وی با اشاره به اینکه همایش بین المللی غدیر به صورت تخصصی برگزار می شود تصریح کرد: مقالات برگزیده این همایش در مجلات کشوری چاپ می شود.

حلیمی با اظهار اینکه حدود ۲۰ پیش همایش در کشور برنامه ریزی شده است گفت: همایش طبق برنامه ریزی یا اواخر شهریورماه یا بهمن ماه برگزار می شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: برنامه اجلاس بین المللی غدیر هر ساله برگزار می شود و ترویج فرهنگ غدیر متاسفانه مغفول مانده است و این فرهنگ باید انگونه که شایسته است ترویج یابد.

وی با اظهار اینکه ترویج فرهنگ غدیر بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند یادآور شد: فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود.

زارع به مراسم روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: ارشاد خانه خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر است.

کد خبر 4683182

منبع: مهر

کلیدواژه: غدیر خم ساری دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود