Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@18:56:04 GMT

تغییر نام اینستاگرام و واتس آپ

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۸۷۹۰

تغییر نام اینستاگرام و واتس آپ

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همزمان با افزایش نظارت بر ضد انحصاری بودن در Big Tech، به نظر می‌رسد تغییری بزرگ از طریق فیسبوک در راه است.

خبرها حاکی از این است که این شرکت نام خود را به اینستاگرام و واتس آپ اضافه خواهد کرد و از این پس این دو شبکه اجتماعی با نام‌های «Instagram from Facebook» و «WhatsApp from Facebook» شناخته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فیسبوک این تغییر را تأیید کرد و گفت: «ما می‌خواهیم درباره محصولات و خدماتی که بخشی از فیسبوک هستند روشن‌تر باشیم.» اما به نظر می‌رسد با توجه به رسوایی‌های پی‌در‌پی مربوط به افشای اطلاعات کاربران فیس بوک، پشتیبانی از این سرویس‌ها به طور علنی برای شرکت بار منفی نیز دربر خواهد داشت. البته تصمیم به تغییر نام این سرویس‌ها نیز یکباره نیست.

بنیانگذاران اینستاگرام در پاییز ۲۰۱۸ میلادی این شرکت را ترک کردند. پیش از آن نیز برایان اکتون و جان کوم (موسسان واتس آپ) نیز شرکت خود را ترک کردند.

انتهای پیام/

178 / 320 فیسبوک اینستاگرام واتس آپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فیسبوک اینستاگرام واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی