Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از کشف بیش از نیم کیلوگرم هروئین از باکس یک موتورسیکلت حمل و نقل کالای آنلاین خبر داد. تاریخ انتشار: 11:32 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۴۴۷

سرهنگ مجید سلیمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته عوامل گشت انتظامی کلانتری در حال گشت زنی در محدوده اطراف پایانه غرب بودند که با یک موتورسیکلت باکس دار مشکوک روبرو می‌شوند و بعد از بررسی ماجرا متوجه می‌شوند راکب موتورسیکلت به شدت استرس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، راکب تحت سوال قرار گرفت و پس از آن باکس مربوط به حمل و نقل کالای آن نیز تحت بررسی قرار گرفت که مشخص شد داخل آن بیش از نیم کیلوگرم هروئین موجود می‌باشد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، راکب دوباره بازجویی شد و عنوان داشت پیک موتوری آنلاین می‌باشد که شهروندان با استفاده از اپلیکیشن به او درخواست هایشان را ارسال می‌کنند و این بسته هروئین را نیز از شهروندی تحویل گرفته است تا با دریافت پول بیشتری، آن را به انبار حمل کالا در پایانه غرب تحویل بدهد؛ بنابراین گزارش، تحقیقات راجع به شناسایی فرد ارسال کننده و تحویل گیرنده بسته در جریان است و راکب نیز برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موتور میزان هروئین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم) سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد / ۸ نفر کشته و زخمی شدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران