Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شیری در جلسه شورای مدیران پست بانک با اشاره به لزوم توجه به واحدهای اجرایی گفت: عملیات اصلی درصف و اجرا اتفاق می‌افتد و این بخش باید مورد توجه باشدو از 5استانی که عملکرد مطلوبی داشتند تقدیرنمود.
به گزارش خبرگزاری آریا، شیری افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا می تواند سرعت بهبود روش ها را بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شور و شوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی می شنوم احساس شادی و غرور می کنم و البته مسئولیت ما سنگین تر از قبل می شود و باید پاسخگو باشیم.
شیری خاطرنشان کرد: همه ما باید به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پست بانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک می شود، جهت رفع آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد.
شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران باید موضوعاتی که در بین مدیریت های مختلف سردرگم مانده مطرح و راه حل نهایی جمع بندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال