Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،آرمان حاتمی،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور در ساری، شاگردان مهناز آشتیانی در تیم فوتسال بانوان کهگیلویه وبویراحمد موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های سیرجان و آرمینه تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان حاتمی افزود: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور تیم فوتسال هیات فوتبال استان مقابل تیم‌های هیات فوتبال سیرجان و آرمینه تهران موفق به پیروزی پرگل و ارزشمند شد.

وی ادامه داد: در سومین دیدار تیم فوتسال بانوان استان که مقابل تیم هیات فوتبال سیرجان برگزار شد، تیم فوتسال جوانان بانوان کهگیلویه بویراحمد موفق شد در یک بازی پر گل و یک طرفه و با نتیجه ۱۲ به ۱ تیم سیرجان را شکست دهد.

حاتمی گفت: گل‌های تیم فوتسال بانوان استان در این دیدار توسط نیلوفر خندان (۴ گل) ندا اقبال نیا (۳ گل) هدیه امیری (۲ گل) طوبی فلاحی (۲ گل) و یک گل رویا اخگر به ثمر رسید.

وی بیان کرد: تیم فوتسال جوانان بانوان استان نیز در چهارمین دیدار عصر دیروز جمعه ۱۱ مرداد ماه به مصاف تیم تهرانی آرمینه رفت و موفق به شکست این تیم خوب تهرانی شد.

حاتمی در ادامه گفت: گل‌های تیم فوتسال بانوان استان در این دیدار توسط نیلوفر خندان (۴ گل) و مریم رمضانی و هدیه امیدی هر کدام یک گل وارد دروازه تیم آرمینه تهران شد.

وی افزود: شاکردان مهناز آشتیانی در تیم فوتسال جوانان بانوان استان امروز شنبه ۱۲ مرداد ماه در دیدار حساس که حکم فینال را دارد به مصاف تیم شهروند ساری میزبان این مسابقات می‌رود و در صورت تساوی برای دومین سال پیایی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور را کسب می‌کنند.

تیم فوتسال بانوان استان در اخرین بازی این رقابت‌ها روز یکشنبه ۱۳ مرداد ماه به مصاف تیم اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/پ

تداوم پیروزی تیم فوتسال بانوان کهگیلویه بویراحمد در لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین