Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف 11 تن مرغ زنده در آبدانان و چرداول

در شهرستان‌های چرداول و آبدانان 11 تن مرغ زنده قاچاق کشف شد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «قدرت رضایی»، فرمانده انتظامی چرداول، اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق دام و طیور، ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محورهاي مواصلاتي به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسي از این خودرو مقدار 3 تن مرغ زنده بدون هرگونه مجوز كشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و مرغ های کشف شده جهت عرضه به بازار تحویل کشتارگاه شدند .

فرمانده انتظامي چرداول خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان 33 ميليون ريال تعین شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف 8 و نیم تن مرغ زنده قاچاق وتوقیف 3دستگاه کامیون ایسوزو در این راستا خبر داد.

سرهنگ «محمد سلیمی‌زاد»هم گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی انجیره شهرستان آبدانان ، باهمکاری ماموران گمنام امام زمان (عج) ،و هماهنگی با مقامات قضائی شهرستان ، در دو مرحله 3 دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده را توقیف کردند .

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروهای توقیفی ،8 و نیم تن مرغ زنده که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مرغ های کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل کشتارگاه شدند.

 

 

چهار عامل انسانی برای آتش سوزی چوار شناسایی شدند
چهار عامل انسانی برای آتش سوزی چوار شناسایی شدند

ایلام - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: چهار نفر در جریان آتش سوزی های جنگل های منطقه چوار شناسایی شده اند.

علیرضا صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آتش سوزی مراتع و جنگل های منطقه پلک لک چوار سه نفر و در آتش سوزی طاق طاوی، چنان و چگا نیز یک نفر شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی ها سهوی و غیرعمد بوده، افزود: در آتش سوزی منطقه طاق طاوی یکی از کشاورزان بومی با آتش زدن پس چرای مزرعه خود توان مهار آن را نداشته و آتش به سرعت در مراتع و جنگل های اطراف سرایت می کند.

صابری یادآور شد: در آتش سوزی پلک لک نیز سه نفر گردشگر در این محدوده با روشن کردن آتش برای تهیه چای موجب ایجاد آتش سوزی در این منطقه می شوند.

وی تاکید کرد: مدارک شناسایی این افراد برای پیگیری های بیشتر پیرامون وقایع آتش سوزی این مناطق توسط حفاظت اطلاعات سپاه استان ایلام ضبط شده و بررسی ها در مورد آتش سوزی های منطقه چوار همچنان ادامه دارد.

وی گفت: آتش سوزی های منطقه چوار دیشب به طور کامل با حضور دستگاه های مختلف مهار شد و هم اکنون نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست در این مناطق برای پایش آتش سوزی و جلوگیری از شعله ور شدن مجدد کنده های نیم سوز در منطقه حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی

دریافت 2 MB کد خبر 6094994

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده