Web Analytics Made Easy - Statcounter

«معصومه آقاپور علیشاهی»، نماینده مردم شبستر و نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص «نوع برخودرها با بد حجابی» گفت: باید زیرساخت‌های اقتصادی کشور را فراهم کنیم. باید محل‌هایی را برای  شادی جوانان و تخلیه انرژی‌ آنها در نظر داشته باشیم. طبق آخرین آماری که به دست من رسیده نرخ بیکاری زنان جوان 37/2 درصد، نسبت به سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: یک دختر جوان، تحصیل‌کرده و بیکار که دچار مشکل اقتصادی است و جایی هم برای شادی او فراهم نشده، یکی از کارهایی که می‌تواند نسبت به آن واکنش نشان دهد بی‌حجابی است. تصمیم می‌گیرد که ضدقانون عمل کند و اعتراض خود را نشان دهد. در این 40 سال برای زنان جوان در رابطه با تفریح، شادی‌ و کارهایی که باعث ایجاد نشاط‌شان شود چه کار کردیم؟ دخترهای جوان ما به غیر از بزک کردن خودشان و این کارها چه سرگرمی دارند؟

نماینده مردم شبستر در خصوص «کمپین چهارشنبه‌های طلایی» بیان کرد: باید افرادی که کاملا آموزش دیده باشند  در این کمپین فعالیت کنند و حواس‌شان باشد با چه گروهی مقابله می‌کنند. برخی از این کمپین‌ها مانند چهارشنبه سفید شانتاژهای بیرونی است که به دنبال شکاف در داخل هستند. اینها درس‌هایی است که از آن طرف دیکته و باعث اختلاف و شکاف در داخل کشور می‌شود.

او بیان کرد: برخورد با بی‌حجابی باید با متانت و خوش اخلاقی باشد اگر خدایی نکرده برخورد مناسب نباشد و شرایط اخلاقی رعایت نشود، تنش‌ها بالا می‌گیرد و این اعتراضات در جمعیت بانوان در داخل کشور ایران شایسته زن ایرانی نیست.

خبرنگار: رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی بیکاری زنان شادی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در سال 1402 مردان 55/6 درصد و زنان 44/4 درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر 56/6 درصد برای مردان و 43/4 درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر 130 مرد فوت شده، 100 زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال 1402 تعداد 442 هزار و 213 رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  418 هزار و 741  رویداد فوت ثبت شده، 5/6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟