Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:47:25 GMT

آتش سوزی مرگبار در قهوه‌خانه بلوار کشاورز

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۹۳۸۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی مرگبار در یک قهوه‌خانه در بلوار کشاورز تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۵٠ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در قهوه خانه سنتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز خیابان ۱۶ آذر و کارگر شمالی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه و بیست ثانیه به محل حادثه رسید گفت: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه است که در طبقه منفی آن، قهوه خانه ای سنتی با وسعت حدود ۱۵۰ متر دچار آتش‌سوزی شده است؛ این حریق با توجه به پوشش چوبی سقف قهوه خانه به سرعت گسترش یافته بود و طبقه همکف این ساختمان را هم در بر گرفته بود.

ملکی ادامه داد: در لحظات اولیه آتش سوزی چند نفر از این ساختمان خارج شدند و اظهار کردند که همچنان افرادی در این مکان حضور دارند. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش به جستجوی افراد پرداختند که در مراحل اولیه یک مرد جوان را که وضعیت وخیمی داشت پس از نجات با عملیات قلبی و ریوی به عوامل اورژانس تحویل دادند و او به بیمارستان منتقل شد. در ادامه جستجوهای آتش‌نشانان نیز سه نفر آقا و یک خانم پیدا شدند که پس از تحویل آنها به عوامل اورژانس مشخص شد این چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی عوامل انتظامی و شهرداری نیز در محل حادثه حضور داشتند؛ حریق پس از مدتی خاموش شده و محل حادثه برای تعیین علت این آتش سوزی به کارشناسان تحویل داده شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آتش سوزی مرگبار قهوه خانه بلوار کشاورز فردین فرمند شورای نگهبان احسان دلاویز صدور حکم قصاص نجفی حسین آهی هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد

جواد سپاهی   اظهار داشت: این حریق که در محل حوضچه بندر صیادی شهدای هفت تیر شهر چابهار رخ داد، با واکنش سریع تیم های عملیاتی یگان حفاظت از منابع اداره کل شیلات استان، شناورهای ناجی ۵ و SAR اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ایستگاه های آتش نشانی شهرداری بندر چابهار و منطقه آزاد و همکاری سایر ارگانهای مرتبط پس از ساعاتی اطفا شد.

وی بیان کرد: با تلاش امدادگران از سرایت آتش به سایر شناورها جلوگیری و در کمترین فرصت، لنج ها جداسازی شدند.

وی گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری در لنج های صیادی سبب بروز این حادثه جانی و مالی شده است.

فرماندار چابهار بیان کرد: براساس بررسی اولیه علت اصلی حادثه بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن بوده است.

وی از حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن که توانستند آتش مهار و تمامی حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال دادند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد