Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:23:01 GMT

نشست شورای سلامت گناوه یک دستور کار داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۹۶۰۲

نشست شورای سلامت گناوه یک دستور کار داشته باشد

فرماندار گناوه روز شنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: سلامت مردم  از مهمترین مقوله های مورد توجه این شورا است که با تعامل و همکاری دو سویه، شاهد تغییرات اساسی در زمینه ارتقای شاخص های بهداشتی در شهرستان هستیم.

سیدعلی پاک نژاد افزود: پسماندهای عفونی در محل معدن  پسماند باید به دقت و بصورت اصولی دفن شود و از رهاکردن آن که مشکلات عدیده ای برای چندین روستا در بارندگی های سال قبل ایجاد شد پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جمع آوری سگ های سرگردان اگرچه تابع قوانین زیست محیطی است اما باید به  نگرانی های مردم در این زمینه توجه و برمبنای مصوبه های جلسه ماه گذشته اجرایی شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: باتوجه به اینکه شماری از مردم انشعاب فاضلاب چندین سال خریداری اما به منزل متصل نکرده‌اند باید بیش از این  معطل نکنند و به شبکه وصل شوند

وی از رسانه ها و فضای مجازی و فعالان زیست محیطی این شهر خواست تا آن دسته از مردم را که تاکنون نسبت به اتصال به شبکه فاضلاب اقدام نکرده اند تشویق و ترغیب کنند.

پاک نژاد بیان کرد: شهرداری باید به پاکسازی کانال های دفع آب های سطحی در شهر از جمله مقابل نانوایی ها و رستوران ها هر چه سریع تر اقدام کند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دومین نشست شورای سلامت با ۳ دستور کار دفع پسماندهای عفونی بیمارستان ها، جمع آوری سگ های ولگرد و تخلیه فاضلاب کانال های حاشیه خیابان در خور گناوه و ارایه گزارش ادارات مرتبط تشکیل شده است.

محمد بازیاری افزود: باتوجه به اینکه وجود سگ های سرگردان بی شمار در این شهر موجب اعتراض و نگرانی های مردم شده وظیفه داریم که سلامت و امنیت آنان را با تشکیل این جلسه تضمین کنیم.

وی اظهار داشت: جمع آوری و انتقال صحیح زباله از بیمارستان تا محل معدن، دسترسی نداشتن کارگران بازیافتی در محل دفن، انحراف مسیر آب‌های سطحی و جاده دسترسی به محل دفن زباله در دستور کار شهرداری باشد.

معاون اجرایی شهرداری گناوه گفت: باتوجه به حجم زیاد زباله در محل دفن، نیاز به تجهیزات و امکانات مناسب و زیاد است.

کرامت  طاهری افزود: در زمینه زباله های عفونی و صنعتی، چندین دستگاه مسئول هستند که هر کدام باید بنا به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: محل زباله های عفونی بیمارستان و مراکز درمانی در محل پسماند شهر مجزا و در یک نقطه تخلیه می شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال رستوران ها زباله زیست محیطی شهرداری فضای مجازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران