Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:15:48 GMT

درخشش مچ اندازان گیلانی در مسابقات کشوری

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۹۷۳۶

درخشش مچ اندازان گیلانی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دانیال حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان گفت: در این رقابت‌ها که ۱۷۳ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تیم بانوان گیلان در رده سنی امید (راست دست) مقام اول کشور را بدست آورد و در رده سنی جوانان (راست دست) نیز رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در این رویداد بزرگ کشوری خانم مرزوقی نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز حضور داشتند از ره آورد بسیار اثرگذار رقابت‌ها گفت و افزود: مسابقات در سه رده سنی دست چپ و راست با رقابت دیدنی ورزشکاران در مدت ۲ روز برگزارشد، که در رده سنی امید با ۳۴ شرکت کننده در بخش راست دست تیم‌های گیلان، تهران و گلستان و در بخش چپ دست نیز تیم‌های تهران، گیلان و گلستان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
حاتمی تعداد شرکت کنندگان در رده سنی جوانان را ۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های تهران، گیلان، کردستان و لرستان مشترکا، بترتیب اول تا سوم (چپ دست) شدند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان شرکت کنندگان در رده سنی بزرگسالان را ۱۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: در این قسمت که از شور و هیجان بیشتری برخوردار بود، ورزشکاران استان‌های خوزستان، مازندران و تهران و در بخش چپ دست تیم‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی و مازندران مشترکا ً، بترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
او تصریح کرد: در رقابت‌های بانوان مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور استان‌های کرمان، تهران، خراسان رضوی، گیلان الف، گیلان ب، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، گلستان، بوشهر، قزوین، لرستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد شرکت بوده بودند.

انتهای پیام/آ

قهرمانی مچ اندازان گیلانی در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران