Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ۱۶۰ هزار سند از شهدای استان در موزه شهدا موجود است.

علی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود ۱۶۰ هزار سند از شهدای استان در موزه شهدا، اظهار کرد: اسناد موجود محتوای خوبی برای تولید برنامه‌ها و ایده‌ها در حوزه ایثار و شهادت به‌شمار می‌رود.

وی بر تولید مستند یا برنامه با موضوع والدین شهدا به‌ویژه والدین بیش از یک شهید تاکید کرد و افزود: پرداختن به زندگی‌نامه جانبازان به‌ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد و نشر وصیت‌نامه شهیدان از طریق صدا و سیما می‌تواند در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف مردم موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن و تقارن آن با عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: با توجه به وجود شهدای سادات در استان، این مناسبت فرصت مغتنمی برای معرفی و پخش وصیت‌نامه شهدای سادات است.

وی همچنین بر معرفی شهدای شاخص و کارآفرین تاکید کرد و ادامه داد: جامعه ایثارگری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه ایثار اجتماعی پیشتاز بوده که نیازمند به معرفی در بین مردم هستند.

کاظمی بر پیگیری ساخت مستند و سریال شهید شهریاری اشاره کرد و گفت: سریال شهید شهریاری به عنوان شهید شاخص استان و کشور باید در استان زنجان ساخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است