Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به سیل اوایل امسال در استان، گفت: باید تلاش کنیم اشتغال از دست رفته را بازگردانیم و همچنین اشتغال جدید را ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، هادی حق شناس در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال استان در سال 98 اظهار کرد: اگر ایجاد شغل کار سختی است اما دستگاه های اجرایی وظیفه دارند موانع ایجاد اشتغال را حذف و روند کار را تسریع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: بیشتر فعالیت استان در فصل بهار به مشکلات حاصل از سیل مربوط بود اما باید ضمن رفع مسایل سیل حرکت در مسیر ایجاد اشتغال و رونق تولید را تسریع کنیم.

حق شناس گفت: تلاش داریم در سال 98، 33 هزار شغل در سطح استان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید بستر اشتغال را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند و همچنین باید با جذب منابع ملی طرح های بزرگ و ملی را اجرا کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اجرای طرح کارورزی بستر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم کرده و این بهترین فرصت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که دوره آموزشی شغلی مورد نظرشان را آموزش ببینند و کارفرمایان هم نیروی کار کورد نظرشان را از این طریق جذب کنند.

در چهار ماهه نخست امسال 110 قرارداد کارورزی بین واحد پذیرنده و کارورز منعقد شده است. سهم استان در سال جاری 792 کارورز پیش بینی شده است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال سیل نیروی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هادی حق شناس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در پیام خود از تمام افراد دخیل در یافتن یسنا تشکر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای که از روز ۹ اردیبهشت مفقود گردیده بود، موجب شادمانی تمامی مردم گلستان گردی

در این عملیات نفسگیر ۵ روزه که از لحظه مفقود شدن این کودک آغاز گردید، نیرو‌های زیادی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار همکاری لازم را جهت جستجو و یافتن این کودک داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن ابراز خوشنودی از پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای از تمامی نیرو‌ها اعم از نیرو‌های داوطلبان هلال احمر سراسر استان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، ارتش، سپاه، بسیج، فراجا، اعضای شورای تامین شهرستان کلاله، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار و نیرو‌های فرمانداری، بخشداران، شورا‌ها اسلامی، دهیاران، ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان و تمامی نیرو‌های مردمی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشتند و با تمام توان و تجهیزات در میدان حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و اجر تمامی این زحمات را از خداوند منان برای این عزیزان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد