Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@22:52:01 GMT

بشار رسن در دیدار‌های دوستانه پرسپولیس بازی نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۷۲۳

بشار رسن در دیدار‌های دوستانه پرسپولیس بازی نمی‌کند

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود، قرار است در ۲ بازی تدارکاتی دیگر با نساجی مازندران و فولاد خوزستان دیدار کند. کالدرون که از مدیران باشگاه درخواست برگزاری بازی‌های دوستانه را کرده، درصدد است تا تمام بازیکنان را آزمایش و بهترین ترکیب خود را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان پایتخت که دچار مصدومیت کتف بود و پس از عمل جراحی راهی قطر و سپس عراق شده بود، وارد تهران شد و قرار است در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. این بازیکن که در دوران برانکو بازیکن مثمرثمری بود، حالا امیدوارست در لیگ نوزدهم بتواند عملکرد گذشته را تکرار کند.

البته کادرفنی پرسپولیس تلاش می‌کند تا به این بازیکن در بازی‌های دوستانه استراحت دهد تا او به طور کامل آماده شروع لیگ برتر فوتبال شود و تا آن زمان به تمرینات اختصاصی خواهد پرداخت. کالدرون فیلم بازی‌های بشار را مشاهده کرده و او را یکی از بازیکنان اصلی خود می‌داند.

لازم به ذکر است، در تمرینات فوتبال درون تیمی که کالدرون انجام می‌دهد، احمدنوراللهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی و وحید امیری هافبک‌های اصلی پرسپولیس هستند که بشار برای بازی کردن باید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازد.

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!