Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداح نوجوان آران و بیدگلی رتبه نخست نخستین جشنواره استعدادیابی «نوجوان زو» اصفهان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  مداح نوجوان آران و بیدگل موفق به کسب رتیه نخست رشته مداحی نخستین جشنواره استعدادیابی «نوجوان زو» در اصفهان شد.

 

 

در این جشنواره که ویژه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۹ سال در رشته های مداحی عکاسی، خوانندگی، مجری گری، بازیگری برگزار شد، «محمدامین یارمند» از شهرستان آران و بیدگل در رشته مداحی پس از گذر از سه مرحله داوری موفق به کسب رتبه نخست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 اختتامیه این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، فرهنگسرای دارک، موسسه فرهنگی قرآن و عترت دلبخاتگان حضرت مهدی (عج) و دیگر موسسات فرهنگی و هنری در باغ غدیر اصفهان برگزار شد و از برگزیدگان رشته های مختلف با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

 

شناسایی استعداد ها، پرورش پیش زمینه ها و معرفی به ارگان های شاخص  منطقه و استان در خصوص استفاده از ظرفیت این نوجوانان در جهت ارتقا سطح فرهنگی کشور از اهداف برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی نوجوان زو عنوان شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه بیرجند ازدواج خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع روزنامه ها شبستان بیرجند کانون های مساجد استعدادیابی نوجوان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شهرداری اصفهان مداحی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد