Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:49:17 GMT

نجات کوهنورد دورودی از قله کول جنو اشترانکوه لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۱۱۰۹

نجات کوهنورد دورودی از قله کول جنو اشترانکوه لرستان

مدیرعامل هلال احمر لرستان گفت: طی 6 ساعت عملیات طاقت‌فرسا کوهنورد دورودی از قله کول جنو اشترانکوه نجات یافت.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک گروه کوهنوردان دورودی به‌ قصد صعود به قله کول جنو صبح روز جمعه مورخه ۱۱ مرداد عازم این قله شدند که بعد از صعود یک نفر از خانم‌ها به دلیل افت فشار و گرمازدگی و ادم ریوی در ارتفاع ۳۰۰۰ متری دچار مشکل ناراحتی قلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این کوهنورد امکان ادامه مسیر برای رسیدن به منطقه امن وجود نداشت همچنین بدلیل تاریک شدن هوا پرواز بالگرد جهت انتقال مصدوم امکان پذیر نبود.

مدیرعامل هلال احمر لرستان تصریح کرد: بلافاصله در ساعت ۱۸:۳۰ تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز به سرپرستی رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز و نجاتگران زبده از راه زمینی منطقه دره دایی به سمت قله کول جنو اعزام و بعد از انجام اقدامات اولیه با بسکت نمودن به ارتفاعات پایین دست انتقال دادند.

رضایی در پایان گفت: حمل و انتقال مصدوم و بعد از طی مسافتی به مدت سه ساعت به بیمارستان شهید دکتر علیرضا ولیان الیگودرز انتقال دادند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امداد و نجات بیمارستان جمعیت هلال احمر رئیس جمعیت هلال احمر هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر