Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه قرار بود انتخابات هیات بسکتبال خراسان رضوی ظهر امروز برگزار شود، به دلیل غیبت رییس فدراسیون به تعویق افتاد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، درحالیکه قرار بود مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی، ظهر امروز در محل جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شود، به یکباره به دلیل غیبت رییس فدراسیون بسکتبال و عدم حضور وی در مشهد، این انتخابات به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرچه فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بارها شایعه‌های مربوط به مهندسی انتخابات هیات‌های ورزشی را تکذیب کرده، اما مشخص نیست دقیقا چه مسائلی سبب شد تا در نهایت رییس فدراسیون با وجود برنامه‌ریزی قبلی به مشهد سفر نکند. دیگر نکته اینکه رییس فدراسیون می‌توانست نماینده خود را به مشهد بفرستد تا برگزاری انتخابات، به ماه‌ها سردرگمی هیات بسکتبال خراسان رضوی پایان دهد.
پوررضایی، آخرین رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی بود که پس از مدتی حضور در این مسند، عطای حضور را به لقایش بخشید و استعفا کرد. پس از آن با وساطت مدیران ورزش استان، وی مجددا بازگشت تا پس از مدتی دوباره انتخابات برگزار شود.
جلیلی، ولی‌پور، صاحبیان، مشیریان، پیروی و علیزاده، کاندیداهای انتخابات هیات بسکتبال خراسان رضوی هستند. در خصوص کاندیداها شنیده می‌شود که به دو دسته تقسیم شده‌اند و در نهایت قرار بود در جلسه تعدادی از کاندیداها کنار کشیده و انتخابات با حضور 2 کاندیدا برگزار شود.
هنوز مشخص نیست دلیل اصلی به تعویق افتادن انتخابات چه بوده‌است. تاریخ جدیدی نیز برای انتخابات هیات بسکتبال اعلام نشده‌است. نکته جالب توجه اینکه اعضای هیات بسکتبال خراسان رضوی از منتفی شدن سفر رییس فدراسیون بسکتبال خبر نداشتند و حتی برای استقبال به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد رفته‌بودند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل ورزش و جوانان انتخابات بسکتبال خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می‌کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.

شادی قاسمی افزود:  پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه‌های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.

وی گفت: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکت‌های تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان‌ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.

رییس اداره فرش اداره صمت خراسان رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از خواسته‌های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات