Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: حسن سیادتان ـ رییس جامعه هتلدران استان فارس ـ با استناد به اظهارات مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری شیراز، این خبر را تایید کرد و گفت: آتش‌سوزی پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۲ مردادماه) از طبقه منفی دو این هتل درحال ساخت، آغاز شد و دود آن به طبقات بالاتر سرایت کرد که با حضور سریع نیرو‌های آتش‌نشانی آتش درحال مهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساختمان هتل حدود ۳۰ کارگر مشغول به کار بودند که نیرو‌های آتش‌نشانی آن‌ها را نجات دادند و خوشبختانه به شخصی آسیب وارد نشده است.

سیادتان گفت: هنوز علت حادثه معلوم نشده، اما در محل آتش‌سوزی، ضایعات و تشک‌های ابری دپو شده بود. قرار است مدیرعامل آتش‌نشانی شیراز بعد از بررسی عامل آتش‌سوزی را اعلام کند.

هتل آسمان که پرونده قضایی آن از سال ۱۳۹۴ به اتهام تخلف در ارتفاع و تعداد طبقات اضافی باز شده است، حریم منظری ارگ کریمخان زند در شیراز را مخدوش کرده است. سازمان میراث فرهنگی معتقد است که مزاحمت منظری این هتل، از ثبت این ارگ تاریخی در فهرست آثار جهانی یونسکو مانع شده است.

سیادتان در این‌باره به ایسنا گفت: هتل درحال ساخت است، اما باید تکلیف آن زودتر روشن شود. این پرونده شاکیان زیادی دارد از سرمایه‌گذار گرفته تا شهرداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری. هتل حریم منظری ارگ کریمخان را مخدوش کرده و ثبت آن در فهرست جهانی یونکسو را به تعویق انداخته است. باید طبقات مزاحم آن تخریب شود که تعداد آن به رأی دادگاه موکول شده است.

یک نفر در هتل آسمان گرفتار شده است

 یک نفر در هتل آسمان شیراز که امروز دچار حریق شده، گرفتار شده است.

به گزارش  مهر، بر اساس گزارش ها پیرمردی حدودا ۷۰ ساله در طبقه هفتم این هتل گرفتار شده و ماموران آتش نشانی در حال تلاش برای نجات وی هستند.

مدیر عامل آتش نشانی شیراز پیش از این گفته بود که در بررسی های انجام شده مشخص شده ضایعات موجود در زیر زمین دچار حریق شده و دود به طبقات بالاتر نیز رسیده است.

۵ تیم آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ارگ کریمخان هتل آسمان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس