Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@09:05:45 GMT

AFC الزورا عراق را نقره‌داغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۱۹۹۶

AFC الزورا عراق را نقره‌داغ کرد

کمیته انضباطی آسیا به دلیل تخلفات طرفداران نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را در سه بازی با جرائم سنگینی مواجه کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الزوراء نماینده کشور عراق در لیگ قهرمانان آسیا در هر سه بازی دور مقدماتی این رقابت‌ها به دلیل تخلف‌های مکرر تماشاگرانش از طرف AFC با جرائم سنگینی مواجه شد که سنگین‌ترین آن به خاطر حرکاتی بود که از سوی هواداران این تیم در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان مقابل ذوب‌آهن در کربلا اتفاق افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته انضباطی آسیا تیم فوتبال الزوراء عراق را به خاطر عدم رعایت اخلاق از سوی هواداران این تیم و ایجاد اغتشاش و پرتاب اشیا و هجوم به زمین مسابقه 85000 هزار دلار جریم کرد که در ادامه این حکم آمده است در صورت تکرار این‌گونه رفتارها این تیم با جرائم شدیدتری مواجه خواهد شد.


 کمیته انضباطی آسیا همچنین الزوراء را به دلیل پرتاب مواد آتش‌زا از سوی طرفدارانش در دیدار مقابل الوصل امارات با جریمه‌ای بالغ‌بر 45000 دلار جریمه کرد. این در حالی است که الزوراء در بازی مقابل النصرعربستان هم به خاطر رفتارغیرحرفه ای طرفداران این تیم و پرتاب بطری به داخل زمین، 46000 دلار دیگر هم جریمه کرده است.


 بدین ترتیب این تیم عراقی در سه بازی که به‌عنوان میزبان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت درمجموع با 186000 دلار جریمه انضباطی شده است. ضمن آن‌که این تیم به دلیل تخلفات مکرر از یک بازی به‌عنوان میزبان در این رقابت‌ها محروم شده است.

الزورا ای اف سی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الزورا ای اف سی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست مقابل الریاضی لبنان، نایب قهرمان مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا شد.

به گزارش ایسنا، آخرین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، چهارشنبه شب ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد که در پایان این دیدار، تیم الریاضی لبنان با شکست دادن شهرداری گرگان از ایران، برای دومین فصل متوالی، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

با شروع این دیدار، از همان ابتدا این تیم میزبان یعنی الریاضی لبنان بود که با درخشش میکر و کیکانوویچ، نبض بازی را در اختیار داشت. الریاضی کوارترهای اول و دوم را ۳۰-۲۱ و ۲۴-۱۷ برد تا نیمه نخست را با پیروزی ۵۴ - ۳۸ به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم نیز درخشش کیکانوویچ ادامه داشت تا به همراه میکر و وائل عرقچی، سبدها را یکی پس از دیگری برای الریاضی به دست آورند. کوارتر سوم این بازی هم با نتیجه ۲۲-۱۶ به سود میزبان پایان یافت تا وجود تساوی ۲۴-۲۴ دو تیم در کوارتر چهارم، نماینده لبنان در مجموع ۱۰۰ - ۷۸ پیروز بازی شود.

به این ترتیب الریاضی لبنان ۲ بر یک شهرداری گرگان را در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا شکست داد تا همانند فصل قبل این مسابقات، با شکست دادن شهرداری گرگان برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

نتایج سه بازی این دو تیم در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

الریاضی لبنان ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان

شهرداری گرگان ۹۵ - ۸۵ الریاضی لبنان

الریاضی لبنان ۱۰۰ - ۷۸ شهرداری گرگان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرگان به الریاضی باخت؛ جام بسکتبال غرب به لبنان رفت
  • شهرداری گرگان نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد
  • چهار بازیکن رئال مادرید، چشم انتظار ششمین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر