Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین هورنر راجع به هم‌تیمی شدن مکس ورشتپن و لوییس همیلتون در آینده، به شوخی گفت که انتظار ندارد راننده بریتانیایی به ردبول ملحق شود.

طرفداری - مکس ورشتپن، راننده اول تیم ردبول پس از کسب پیروزی در دو مسابقه از سه گرندپری اخیر فرمول یک، با شایعاتی مبنی پیوستن به تیم مرسدس روبرو شده است. لوییس همیلتون روز گذشته گفته بود که از هم‌تیمی شدن با مکس استقبال خواهد کرد اما کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول درباره این موضوع به شوخی گفته است که اگر لوییس همیلتون دوست دارد در کنار ورشتپن مسابقه بدهد باید به تیم ردبول ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اکسپرس، هلموت مارکو، مشاور ارشد تیم ردبول نیز پیشتر اعلام کرد که ورشتپن از پیشرفت تیم خوشحال است و حداقل تا انتهای قراردادش که در سال 2020 به پایان می‌رسد ردبول را ترک نخواهد کرد. کریستین هورنر نیز در ارتباط با این شایعات گفت:

توتو ولف (مدیر مرسدس) راجع به این موضوع با من به هیچ وجه صحبت نکرده است. او تقریبا با تمام راننده‌های گرید صحبت می‌کند پس فکر می‌کنم اگر او با ورشتپن مکالمه‌ای داشته است به صورت مستقیم بوده نه از طریق مذاکرات تیمی. وضعیت مکس مشخص است. اما راجع به اینکه آیا همیلتون و ورشتپن در یک تیم حضور داشته باشند، من از لوییس نشنیدم که بخواهد سال آینده به ردبول ملحق شود.

در هفته‌های اخیر این موضوع که بین ورشتپن و همیلتون، کدام یک راننده بهتری است بسیار پر بحث‌وجدل بوده و همیلتون نیز روز قبل اعلام کرد که برای هم‌تیمی شدن با ورشتپن کاملا آماده است. لوییس در این باره گفت:

در هم‌تیمی شدن با ورشتپن نکات مثبت و احتمالاتی منفی می‌بینیم. از برخی جهات این همکاری به نفع من خواهد شد. داستان‌هایی از اینکه ما دو ماشین متفاوت داریم و دلیل پیروزی‌های من ماشین بهتر است شنیده‌ام. پس هم‌تیمی شدن با ورشتپن تنها راهی است که می‌توانم خلاف این موضوع را ثابت کنم.

مکس نیز صبح امروز مدعی شد در حال حاضر چند راننده در فرمول یک حضور دارند که اگر ماشینی مثل مرسدس همیلتون داشتند، می‌توانستند به اندازه او قهرمان جهان شوند:

در حال حاضر چند راننده خوب در پَدوک فرمول هستند که توانایی کسب پنج قهرمانی جهان را دارند. برای لوییس همیلتون احترام بالایی قائلم اما برای قهرمانی شما به شانس نیاز دارید و پس از آن باید هم‌تیمی خود را شکست دهید. فرناندو آلونسو اگر در تیم درستی حضور داشت می‌توانست هشت یا نه قهرمانی داشته باشد چون که او یک راننده فوق‌العاده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره