Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@23:03:07 GMT

دردسر کامیون با ارتفاع بلند در پل سئول تهرن

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۲۰۴۱

دردسر کامیون با ارتفاع بلند در پل سئول تهرن

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگون شدن یک دستگاه کامیون با ارتفاع زیاد در پل سئول خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با ایسنا در باره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه امروز یک کامیون در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام در حال حرکت بود، اما زمانی که به پل سئول رسید به سقف پل برخورد کرد و پس از اینکه راننده نتوانست وسیله نقلیه خود را کنترل کند واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ترافیک سنگینی که به علت واژگونی این کامیون ایجاد شده بود گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در محل حادثه اقداماتی را برای عادی شدن تردد در این محل انجام دادند؛ واژگونی این کامیون مصدومی نداشت و سرنشینان خودرو نیز در سلامت کامل هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه علت وقوع این حادثه را نیز عدم رعایت نکان ایمنی و عدم رعایت ارتفاع مجاز اعلام کرد و گفت: به رانندگان وسایل نقلیه مثل کامیون‌ها و کامیونت‌ها توصیه می‌کنیم که نکات ایمنی را راعایت کنند و به علائم راهنمایی و رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کامیون سئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم