Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار اروندکنار در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت:این طرح ها شامل بهره برداری از چهار سایت جدید نسل سه و چهارم تلفن همراه، توسعه شبکه دیتا، توسعه شبکه تلفن ثابت و  توسعه  شبکه فیبر نوری است.

ادیب مهاوی اظهار داشت:برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها در شهر اروندکنار و روستاهای اطراف ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:با بهره برداری از این طرح های مخابراتی مشکل ارتباطی تلفن همراه مناطق مرزی در شهر اروندکنار برطرف شد.

مهاوی همچنین به بهره برداری از ایستگاه تقویت فشار آب در دهستان منیوحی اشاره کرد و گفت:با بهره برداری از این طرح مشکل افت فشار ۵۰ روستا در دهستان های منیوحی، نصار و نوآباد اروندکنار برطرف شد.

وی افزود:برای اجرای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بخش اروندکنار با ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

سالانه بیش از ۲ میلیون نفر از راهیان نور و مسافران نوروزی از یادمان شهدای عملیات والفجر۸ در اروندکنار بازدید می کنند که پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه باعث تداخل شبکه های تلفن همراه این منطقه  با کشور عراق می شود.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تلفن تلفن همراه راهیان نور فیبر نوری مسافران نوروزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است