Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@17:27:56 GMT

جابه‌جائی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۲۶۴۲

جابه‌جائی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در چهارماه نخست امسال یک میلیون و 170هزار تن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی رحمتی در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالا افزود:گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب، گازوئیل و سایر محصولات کشاورزی عمده کالاهای جابه‌جا شده در چهار ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 89 هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه 34 هزار حلقه لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه های آنان همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و از نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و رسیدگی به تخلفات آنان در قالب کمیسیون ماده12 راهداری خبر داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل علی رحمتی توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی، هرگونه خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه‌های تفویض اختیار قبل از اتمام سالن تولید و اخذ پایان کار در شهرک‌های صنعتی ممنوع و غیرقانونی است.

هاشم علایی، هشتم اردیبهشت ضمن بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی