Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@02:53:31 GMT

رونمایی از اپلیکیشن نوبت‌دهی اهدای خون

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۲۷۸۹

رونمایی از اپلیکیشن نوبت‌دهی اهدای خون

به مناسبت نهم مرداد؛ روز ملی اهدای خون و در جشن چهل و پنج سالگی سازمان انتقال خون، از اپلیکیشن نوبت دهی اهدای خون در پایتخت رونمایی شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون، مدیرکل انتقال خون استان تهران و رئیس جمعیت هلال احمر ایران، آیین رونمایی از اپلیکیشن نوبت‌دهی اهدای خون با هدف تسهیل در برنامه‌ریزی شهروندان تهرانی برای حضور در مراکز اهدای خون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید مرتضی طباطبایی؛ مدیرکل انتقال خون استان تهران در حاشیه این آیین ویژه که در مرکز جامع اهدای خون صدر انجام گرفت، به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نوین تکنولوژی در همراهی مستمر و با کیفیت‌تر مردم در تامین فرآورده‌های خونی سالم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در آستانه سال‌روز تاسیس سازمان انتقال خون و برای خدمت به همراهان مهربان تهرانی، اپلیکیشن نوبت دهی اهدای خون را رو نمایی کردیم و امیدواریم با این شیوه به برنامه‌ریزی زمانی اهداکنندگان خون برای مراجعه به مراکز جامع اهدای خون کمک قابل توجهی کنیم؛ بنابراین گزارش، اپلیکیشن نوبت دهی اهدای خون با طراحی مهندسین ایرانی در فاز اول برای مراکز جامع اهدای خون وصال، ستاری و صدر طراحی شده و در فاز بعدی مراکز جامع اهدای خون شهرری و تهرانپارس نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اهدای خون انتقال خون نوبت دهی اهدای خون خون سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب

سیزدهمین نشست از سلسله جلسات روایت مشهد به همت مرکز اسناد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی عصر _امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت _ سیزدهمین نشست از سلسله جلسات روایت مشهد به همت مرکز اسناد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد.

طی این نشست تاریخچه مطبوعات کشور بررسی شده و از نخستین نسخه چاپ برگردان روزنامه ادب رونمایی شد.

روزنامه ادب نخستین روزنامه شهری مشهد است که ادیب الممالک فراهانی به مدت سه سال آن را به چاپ می رساند.

در ابتدای این نشست جمشید کیان فر مورخ، روزنامه نگار و پژوهشگر برجسته کشور اظهارکرد: سابقه روزنامه‌نگاری در ایران طولانی است اما روش آن در گذشته متفاوت بوده است، یادداشت‌ها یا خاطرات شخصیت‌ها و دولتمردان در گذشته روزنامه نامیده می‌شده است.

وی افزود: نخستین روزنامه کشور کاغذ اخبار است و پس از آن وقایع الاتفاقیه به دستور امیرکبیر آغاز به کار می‌کند؛ از همین رو از ابتدا سنگ بنای روزنامه در کشور بد گذاشته شد و روزنامه به ابزاری برای دولتمردان تبدیل می‌شود.

در ادامه ابراهیم حافظی، رییس اداره مطبوعات سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۳۰ نشریه در خراسان چاپ می‌شده است که در این بین فقط روزنامه خورشید چاپ برگردان شده است.

وی افزود: در نهایت با توجه به اهمیت روزنامه ادب و به همت سازمان کتابخانه ها تصمیم بر حفظ و نگهداری شمارگان روزنامه ادب به عنوان نخستین روزنامه شهری مشهد گرفته شد و امیدواریم این روند در خصوص سایر روزنامه ها ادامه یابد.

کد خبر 749504

دیگر خبرها

  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء