Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر آموزش و پژوهش دانشگاه استاد فرشچیان از مهلت ثبت نام این دانشگاه تا ۱۲ مردادماه سالجاری خبر داد و گفت: هدف این دانشگاه پرورش اساتیدی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتراست. تاریخ انتشار: 14:57 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۵۶۱

میثم یزدی، مدیر آموزش و پژوهش دانشگاه استاد فرشچیان در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به آغاز جذب دانشجویان در دانشگاه استاد فرشچیان، اظهار داشت: از مهرماه پذیرای دانشجویان کارشناسی ارشد در سه رشته هنر اسلامی با گرایش نگارگری، هنر‌های چوب و سفال و سرامیک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه زیر شاخه‌ای از دانشگاه آزاد است، ادامه داد: نحوه پذیرش دانشجویان در بدو امر همانند سایر دانشگاه‌های سراسر کشور است؛ یعنی دانشجویان باید از آزمون کارشناسی ارشد عبور کرده و بعد از پذیرفته شدن، جذب دانشگاه شوند.

یزدی از مهلت ثبت نام تا ۱۲ مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه مربوطه رشته‌های این دانشگاه را انتخاب و ثبت نام کنند.

مدیر آموزش و پژوهش دانشگاه استاد فرشچیان گفت: افرادی که رشته کارشناسی نظیر هنر‌های اسلامی و صنایع دستی مرتبط دارند و سایر رشته‌های مرتبط با هنر را در اولویت قرار می‌دهیم و همچنین افرادی نیز از رشته‌های غیر مرتبط پزشکی، علوم انسانی و مهندسی بعنوان دانشجو می‌پذیریم.

یزدی خاطرنشان کرد: این افراد با ارائه رزومه و ثبت توانمندی خود قادر خواهند بود جز متقاضیان این دانشگاه باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی عدم پذیرش دانشجویان مقاطع کارشناسی به منظور تقویت پایه هنری این افراد در دانشگاه استاد فرشچیان اظهار کرد: استاد فرشچیان از هنرمندان صاحب نام عرصه بین المللی هستند و لذا فلسفه شکل گیری این دانشگاه، پرورش استاد است و همچون دانشگاه تربیت مدرس و علوم تحقیقات، قصد تربیت افراد تراز اول را دارد.

یزدی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی و همراهی هنرستان‌های هنر زیبا در حال برنامه ریزی برای دوره پایه هستیم و دوره کارشناسی را با کمک سازمان میراث برنامه ریزی می‌کنیم.

مدیر آموزش و پژوهش دانشگاه استاد فرشچیان گفت: بسیاری افراد تصور می‌کنند به خاطر ریشه داشتن استاد فرشچیان در اصفهان، دانشگاه مربوطه در تهران نخواهد بود؛ از طرفی در آینده نزدیک برنامه ریزی خواهیم کرد تا این دانشگاه در شهر‌های بزرگ به عنوان مرجع، دانشجو بپذیرد.

یزدی افزود: سال آینده برای نخستین بار رشته کارشناسی ارشد خوشنویسی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرشچیان دانشگاه ثبت نام دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استاد محوری را رکن دانشگاه حکمت بنیان عنوان کرد و افزود: امروز بیش از ۵۳ درصد پذیرش دانشجویان دکترای دانشگاه ها به صورت استاد محور انجام می شود.
دکتر عموعابدینی در حاشیه تجلیل از استادان سرآمد و نمونه آموزشی دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان به انتخاب اساتید سرآمد آموزشی اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه ها به عنوان سرآمدان نمونه کشور انتخاب و از بین این تعداد ۲ تا ۳ نفر در سطح بین المللی معرفی می شوند.


وی حکمت عملی و حکمت نظری و علم نافع را راه رسیدن به دانشگاه حکمت بنیان دانست و افزود: خوشبختانه برخی از طرح‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان مسیرش علم نافع است که باید این حرکت به دیگر دانشکده ها نیز سرایت یابد و اقدام دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان ستودنی است.
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برخی از طرح های آموزشی و پژوهشی امروز دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان است که این اقدام شایسته و ستودنی است.


وی در مراسم تجلیل از اساتید با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه حکمت بنیان تصویب شده است گفت: برنامه محوری، استاد محوری، شاگردپروری و اخلاق محوری فلسفه وجودی دانشگاه حکمت بنیان است.
در این مراسم از بیش از ۶۰ اساتید سرآمد و ارتقا یافته،نمونه آموزشی و دانشجویان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن