Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@20:43:26 GMT

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۵۱۳

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، امروز، شنبه، 12 مرداد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه از شش ماه گذشته برای رفع فقر مطلق در استان 103 نقطه تعیین شده و اطلاعات منطقی داریم گفت: در مجموع استان از نقاط مختلف هزینه زندگی افراد مشخص شده و بر این اساس بسته‌های حمایتی مواد غذایی برای آنها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خط فقر منطقی و واقعی در استان کرمان برای ما مشخص است افزود: ورودی‌های ما برای تحت پوشش قرار گرفتن متوقف نمی‌شود و هر ساله تعدادی به افراد تحت پوشش ما اضافه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا افراد تحت پوشش موجود توانمند شده و از چرخه پوشش کمیته امداد حذف شوند بیان کرد کرد: سالانه حدود 500 میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است که بین جمعیت 102 هزار خانواری تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی کمیته امداد صادقی بودجه اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار