Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:46:03 GMT

فرصت های شغلی معین اقتصادی درمنوجان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۵۳۰

فرصت های شغلی معین اقتصادی درمنوجان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسلام سالاری مدیر اجرایی شرکت گهرزمین گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از جوانان به کار گرفته شده را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآورده ایم.

اوافزود: شرکت گهرزمین به عنوان یاور اقتصادی منوجان به هر حوزه‌ای که تقویت بنیه اقتصادی اهالی منوجان را به همراه داشته باشد ورود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری تصریح کرد: برای ورود به حوزه مُد و لباس، هیچ محدودیتی نداریم و آماده همکاری هستیم، اما باید یک برند مخصوص و بومی منوجان تولید و آن را تجاری سازی کنیم.

او افزود: در این حوزه، یک کارگاه مجهز راه اندازی کرده ایم.

مدیر اجرایی معین اقتصادی منوجان گفت: شرکت گهرزمین حتی به بحث ترک اعتیاد هم ورود کرده و اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام داده است.

او بیان داشت: در این راستا ماهانه ۷۰۰ هزارتومان به عنوان کمک هزینه زندگی به افراد در حال ترک پرداخت می‌شود و این مستمری تا زمانی که افراد ذکر شده، حرفه‌ای بیاموزند به آن‌ها پرداخت می‌شود.

سالاری گفت: در حوزه‌های فرهنگی هم آماده همکاری هستیم و اخیرا طی تفاهمنامه‌ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، خانه دیجیتال مجتمع فرهنگی منوجان را با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز کردیم.

او افزود: برای راه اندازی سینمای منوجان و حمایت از هنرمندان هم اعلام آمادگی می‌کنیم.

شرکت گهرزمین از سال ۹۴ به عنوان معین اقتصادی منوجان انتخاب شده و هم اکنون در حوزه‌های مختلف آموزشی و مهارتی، گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، شال بافی، قالی بافی و تولید لباس، یاور مردمان سختکوش این شهرستان است.
انتهای پیام/ح

ایجاد فرصت های شغلی معین اقتصادی درمنوجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معین اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند