Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:12:33 GMT

600زوج سمنانی تا پایان سال راهی خانه بخت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۶۱۴

600زوج سمنانی تا پایان سال راهی خانه بخت می‌شوند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: ۶۰۰ زوج سمنانی با کمک کمیته امداد و خیرین تا پایان سال جاری راهی خانه بخت می شوند .

به گزارش ایسنا-منطقه  سمنان، سیده فاطمه تقوی، بااعلام این خبر اظهار کرد : فعالیت در حوزه ازدواج جوانان و قوام خانواده‌های مددجو یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان سمنان که در راستای کمک به توانمندسازی مددجویان جرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امسال ۵۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج بااعتبار ۱۶۰ میلیون تومان در بهار سال جاری راهی‌خانه بخت شدند .

تقوی با اشاره به اینکه زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد قبل از ازدواج مشاوره فردی و گروهی باهدف پایدار بودن زندگی و استحکام بنیان خانواده دریافت می‌کنند، افزود: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۴۰۰ مشاوره به زوج‌های جوان در مراکز مشاوره کمیته امداد استان سمنان ارائه‌شده است .

  وی با اشاره به اینکه ۵۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران در سه‌ماهه نخست امسال راهی خانه بخت شدند افزود: برای این کمک‌هزینه‌ها ۱۶۱ میلیون تومان هزینه شده است .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بابیان اینکه ۹۵ میلیون تومان برای ۲۲ فقره کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان اختصاص‌یافته است افزود: ۱۱ فقره هدیه ازدواج به پسران و ۱۲ فقره کمک‌هزینه ازدواج مجدد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بااعتبار ۴۲ میلیون تومان اختصاص‌یافته است .

وی یادآور شد: ۶ فقره کمک‌هزینه ازدواج در این مدت به دختران نیازمند استان سمنان با کمک و مشارکت خیران استان سمنان پرداخت و این عزیزان راهی خانه بخت شدند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ازدواج استان سمنان خانواده کمیته امداد مراکز مشاوره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است