Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@18:44:40 GMT

همایش «رهپویان غدیر» در فارس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۸۲۳

همایش «رهپویان غدیر» در فارس برگزار شد

به گزارش ایكنا از فارس، سومین همایش «رهپویان غدیر» استان فارس ظهر امروز، 12 مردادماه با هدف تبیین فلسفه غدیر و انجام هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، جوانان، دبیران بنیاد غدیر شهرستان‌های فارس، ائمه‌جمعه و جماعات استان و خیران در هتل شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس در این مراسم گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر كار خود را از سال 92 در استان فارس آغاز كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای راه‌اندازی این بنیاد در فارس، هیچ‌گونه امكانات و مكانی برای فعالیت نداشتیم اما اكنون به‌همت خیران و مسئولان این بنیاد هم‌اكنون تبدیل به یك مركز فرهنگی، علمی و آموزشی شده است كه یك‌هزار و 500 نفر در كل استان عضو آن هستند.

احمدی اظهار كرد: بحمد الهی مدیران استان فارس برای مسئله غدیر پای كار هستند و برای پوشش برنامه‌های دهه امامت و ولایت اعلام آمادگی برای همكاری كرده‌اند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس‌ غدیر را مركز وحدت و پیام محبت و انسان‌دوستی و توجه به نیازمندان و مركز نشر مدیریت سالم در جامعه اسلامی دانست و گفت: هر كسی طالب كمال است باید در مسیر غدیر قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي غدير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد

سید فضل‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع هوش مصنوعی در ابعاد مختلف و تأکیدات مقام معظم رهبری، نخستین همایش هوش مصنوعی در شهرستان برخوار به همت فرهنگسرای شهرداری خورزوق برگزار شد.

وی افزود: در این همایش به مهمترین مسائل حوزه هوش مصنوعی از جمله مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای، هوش مصنوعی گونه‌شناسی و جامعه‌شناختی، هوش مصنوعی و آینده و هوش مصنوعی و کاربرد آن در علم پزشکی پرداخته شد.

شهردار خورزوق با بیان اینکه در این همایش ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان علاقه‌مند شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: این همایش ویژه دانش‌آموزان بود که از پایه با علوم هوش مصنوعی آشنا شوند.

کد خبر 6100654

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب
  • بنیاد سینمایی فارابی، ۱۶ عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود