Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان،  نوجوانان،  جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب هفت تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد.  
وی بیان کرد: پس از ارومیه، تیم بوکان در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و میاندوآب مقام سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: نفرات منتخب رده سنی جوانان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه جاری به مسابقات قهرمانی جوانان کشور در استان کرمان و نفرات برتر رده سنی کمتر از ۱۵ سال ۳۰ مرداد تا یکم شهریور ماه عازم دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد.
دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین نفرات منتخب رده سنی بزرگسالان این مسابقات نیز نیمه دوم شهریور ماه امسال به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

رضایی افزود: بهمن سال گذشته نیز تیم کونگ‌فو بانوان ارومیه بالاتر از تیم‌های بوکان و اشنویه بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی نیمه آزاد آذربایجان‌غربی جای گرفته بود.

اسفند سال گذشته نیز تیم کونگ‌فو بانوان استان با ترکیب «رویا منصوری»، «رها مولایی»، «صبا نوعی»، «هانیه قربانی»، «تنیا پیش‌بینی»، «صبا محمد رضایی»، «مونا یزدانی» و «سعیده مهتاب» موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ کشوری در استان البرز شد.

سال گذشته نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته کونگ‌فو با حضور ۳۳۰ رزمی‌کار در قالب ۳۰ تیم از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار و «اشکان قاسمی» از بوکان موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شده بود.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد