Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مرکز تخصصی پزشکی دیابت واحد از امروز به مدت یک هفته خدمات پزشکی، پانسمان زخم پای دیابتی و ویزیت و سایر خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری کشنده و پنهان است، اظهار داشت: بر اساس غربالگری ها حدود ۵۰ درصد مردم مبتلا به دیابت در استان از بیماری خود بی خبر هستند که بر اساس میانگین کشوری درصد ابتلا به دیابت در استان ۱۷ صدم (۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷) درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: با ارائه خدمات پانسمان زخم پای دیابتی در استان و مراجعه به موقع بیماران تا کنون از قطع عضو ۲۵۰ نفر از بیماران دیابتی در آذربایجان غربی جلوگیری شده است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هزینه درمان دیابت جزء پرهزینه ترین بیماری هاست، اضافه کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی بر پیشگیری، کنترل و سپس درمان مبتنی است و بر اساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به صورت علمی شده است که با این رویکرد تنها مرکز تخصصی دیابت در شمال غرب کشور به شمار می رود.

رستم زاده در تشریح خدمات ارائه شده به مردم گفت: خدمات ویزیت تخصصی برای بیماران تحت پوشش بیمه‌ای خدمات درمان تامین اجتماعی، بیمه نیروهای مسلح و آزاد و همچنین خدمات پرستاری و ترمیم و پانسمان زخم بیماران دیابتی در این مرکز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مشاوره تغذیه صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: خدمات مشاوره تغذیه جهت بیماران دیابتی در روزهای پنج‌شنبه به صورت رایگان در مرکز تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های رایگان تست قند خون و فشار خون غربالگری در روزهای پنج‌شنبه در این مرکز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رستم زاده افزود: خدمات پرستاری از جمله تزریقات سرم تراپی پانسمان نوین طبق ترمیم های به روز در درمانگاه و منزل جهت رفاه حال بیماران ارائه می شود.

درمانگاه تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی جهاد دانشگاهی استان به نشانی ارومیه - میدان امام حسین (ع) (گول اوستی) - کوچه ۲۵ به طرف پنجراه و شماره تلفن ۳۲۲۳۰۵۴۹ آماده ارائه خدمات به مردم است.

۳۲۱۴/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی ارائه خدمات به مردم تامین اجتماعی درمان شماره تلفن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی

مدیر دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری این آزمون با خبرنگار مهر گفت: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی واعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

ادریس آقالو، افزود: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم برادر و خواهر سراسر استان از اقشار مختلف در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۸۳ حافظ خواهر و ۳۱ حافظ برادر شرکت کرده‌اند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن دل هستند.

آقالو با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: حافظان در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این آزمون معتبرترین آزمون برای ارائه مدرک است و کسانی که در این آزمون برگزیده می‌شوند به عنوان نخبه قرآنی شناخته می‌شوند.

کد خبر 6095528

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها