Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت واقعه ازدواج زوجین با نام های علی و فاطمه در خراسان رضوی روز شنبه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رایگان است و تا آخر ماه ذی الحجه نیز با ۱۰ درصد تخفیف ثبت می شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: امروز هیچ واقعه طلاق در این استان ثبت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۹.۱ درصد ازدواج‌های ثبت شده در کشور متعلق به خراسان رضوی است، تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ۱۴۰ واقعه ازدواج در این استان ثبت می‌شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت:  مهریه حدود ۵۷ درصد ازدواج‌های ثبت شده در این استان بین یک تا ۱۱۴ سکه، بیش از ۳۵ درصد آن بین ۱۱۵ تا ۵۰۰ سکه و بقیه بیش از ۵۰۰ سکه است.
بهادر افزود: کمترین مهریه از ازدواج‌های ثبت شده در این استان یک شاخه گل در تایباد و بیشترین میزان آن هزار و ۳۷۹ سکه طلا در مشهد می‌باشد.

اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ملی ازدواج نامگذاری شده است.

۵۰۶ دفتر اسناد رسمی و ۲۳۰ دفتر ازدواج و طلاق در این استان به طور متوسط ماهیانه ۲۷۲ هزار خدمت به مردم ارائه می‌دهند. منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ثبت واقعه ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است