Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هاشمیان با بیان اینکه گزارش کاملی از میزان و نوع تخلفات در منطقه زیارت گرگان و وظیفه مندی دستگاه‌ها به کمک دادستان و بازرسی استان گلستان در حال جمع آوری و تدوین است گفت: پس از تکمیل، نتیجه این گزارش، از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد. تاریخ انتشار: 16:30 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۳۷۵

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در دومین جلسه شورای قضایی استان گلستان در سال جاری که با هدف بررسی تصرفات غیرمجاز و فساد اداری در حوزه‌ی منابع طبیعی و محیط زیست استان گلستان برگزار شد بیان کرد: گزارش کاملی از میزان و نوع تخلفات در منطقه زیارت گرگان و وظیفه مندی دستگاه‌ها به کمک دادستان و بازرسی استان در حال جمع آوری و تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه پس از تکمیل، نتیجه این گزارش، از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: در کنار اجرای احکام قلع و قمع در منطقه زیارت گرگان، جلوگیری از ساخت و ساز‌های جدید را نیز پیگیری می‌کنیم که یکی از اقداماتی که در قالب مصوبات سفر هیئت اعزامی تهران هم تصویب شد راه اندازی گیت ورودی برای روستای زیارت گرگان است.

به گزارش خبرگزاری میزان، ۲۸ تیرماه سال جاری، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان خبر داد و گفت: این ۱۲ بنا بدون مجوز در مسیر آبشار و محدوده‌ی شربت زیارت گرگان، ساخته شده بود که با رای دادگاه، قلع و قمع شد.   بیشتر بخوانید:   کارخانه راکد دیروز، امروز در مسیر صادرات قرار گرفت/ بکارگیری ۱۰۰ کارگر دیگر در کارخانه آجرسفال از ابتدای شهریور   صدور رای قطعی ۵۰ مورد قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان   آزادی ۱۴۸ زندانی جرایم غیر عمد از زندان / بررسی ۳۴۱ پرونده در دو شعبه صلحی زندان‌های گرگان و گنبدکاووس
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری گلستان فساد قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان