Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، مخاطب اصلی جوانان هستند و خرسندیم ‌که اعلام کنیم که در حال حاضر ۹۱ درصد همکاران در جهاددانشگاهی استان را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی، امروز ۱۲ مرداد، در مراسم افتتاح جهاددانشگاهی خراسان جنوبی شعبه قائنات، در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت کار جهاددانشگاهی تاکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول حیات ۳۷ ساله جهاد دانشگاهی، طی دیدارهایی که با اعضای این نهاد داشتند همواره با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است، آن را جزء معدود رویش‌های انقلاب می‌خواندند و بر انجام کار گزین در این نهاد تاکید داشتند.

وی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، مخاطب اصلی جوانان هستند و خرسندیم ‌که اعلام کنیم که در حال حاضر ۹۱ درصد همکاران در جهاددانشگاهی استان را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: با مطالعه این بیانیه متوجه می‌شویم که نهاد انقلابی جهاددانشگاهی از همان ابتدا با همین روش‌ها پیش رفته است.

صادقی با اشاره به اینکه این نهاد در عرصه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی ارائه خدمت می‌کند، افزود: در حوزه آموزش جهاددانشگاهی در حال حاضر نزدیک به ۴۰ موسسه آموزش عالی و نزدیک به ۲۰۰ مرکز خدمات تخصصی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در بعد خدمات رسانی به جامعه نزدیک به پنج میلیون نفر در سال از خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی در سراسر کشور برخوردار می‌شوند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: خبرگزاری ایسنا در ساختار دانشجویی شکل گرفته و منبع رسانه های بین المللی است.

صادقی تصریح کرد: خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سازمان دانشجویان نیز از بخش‌های موثر در حوزه فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه آموزش‌های تخصصی کشور در جهاددانشگاهی فعالیت دارد، افزود: در این نهاد هیچ پژوهشی را انجام نمی‌دهیم که به خدمات و یا محصول ختم نشود.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از نیروی انسانی خراسان جنوبی به عنوان یک مزیت نام برد و ادامه داد: امیدواریم با بهره گیری از این نیروی انسانی آن گونه که شایسته است به اهداف خود برسیم.

صادقی تصریح کرد: جهاددانشگاهی یک سیستم یکپارچه و توانمند در سطح ملی است که نیاز به حمایت مسئولان دارد.

افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت قائنات

مجتبی ابراهیمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت شهرستان قائنات در آستانه سالروز تاسیس جعاددانشگاهی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز سومین مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت استان بوده که در فضایی به میزان حدود ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: شهرستان قائنات از جمله شهرستان‌های پرجمعیت استان بوده که بیش از ۸۰ هزار جمعیت را در دل خود جای داده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب خراسان جنوبی رهبر معظم انقلاب قرآن مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوط؛ حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

بیشتر بخوانید؛ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229382 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه