Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:52:10 GMT

دومین سالن وزنه برداری مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۴۶۵۷

دومین سالن وزنه برداری مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دومین سالن وزنه برداری مشهد با حضور مرادی، رئیس این فدراسیون، هاشمی جواهری، رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی و زارعی، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، صبح روز شنبه 12 مرداد ماه در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

هاشمی جواهری، رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه این سالن گفت: حدود 20 سال از حضور آستان قدس رضوی در ورزش میگذرد ولی تاکنون در رشته وزنه برداری فعالیت نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با افتتاح این سالن وزنه برداری در تربیت بدنی آستان قدس، امیدوارم بتوانیم فعالیت های خوبی در این راستا داشته باشیم.

هاشمی جواهری  بیان کرد: امروز می‌تواند روز خوبی برای وزنه برداری استان باشد چراکه آستان قدس امکانات خوبی داشته و میتواند پشتوانه خوبی برای استان و کشور در این رشته باشد، همچنین از جمله زیر ساخت های رشته وزنه برداری، بدنسازی است که آستان قدس زیر ساخت های بدنسازی مناسبی را در مجموعه تربیت بدنی دارد.

رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ما از هر نظر امکان داریم که اردوی های کشوری و بین المللی را در آستان قدس میزبان باشیم.

هاشمی جواهری ضمن تشکر از حسین زاده، رئیس هیئت وزنه برداری استان بابت پیگیری های لازم در خصوص افتتاح سالن وزنه برداری عنوان کرد: با توجه به اینکه این سالن شکل گرفته است امیدوارم با حمایت های مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری و فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، بتوانیم در حد بضاعت مان این ورزش را گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی با هدف مدال آوری به میدان نیامده است بلکه ما نقش حمایتی و پشتیبانی خواهیم داشت و اینکه در راستای گسترش این رشته تلاش کنیم، همچنین دغدغه آستان قدس، دغدغه فرهنگی است.

هاشمی جواهری عنوان کرد: وزنه برداری در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و امیدوارم از این ظرفیت و استعداد های خوبی که در استان هست، بتوانیم حداکثر بهره را ببریم.

رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: اولویت اول ما مسئله فرهنگی است و اگر به این مسئله توجه داشته باشیم، می‌توانیم در ورزش به خوبی عمل کنیم.

در بین برترین کشور ها قرار داریم

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در ادامه گفت: راه اندازی رشته وزنه برداری در آستان قدس رضوی فعالیت بسیار مناسبی است که می‌تواند به این ورزش کمک کند.

وی بیان کرد: از لحاظ منابع مالی، کشور ما و سایر کشور های صاحب سبک، تفاوت هایی داریم ولی این مسائل ما را ضعیف تر نکرده و همچنان در بین برترین های دنیا قرار داریم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر وزنه برداری کشور حضور دارد.

وی اظهار کرد: امیدوارم به برکت حضور امام رضا(ع) بتوانیم الگو رفتاری مضاعف تری را به کشور و دنیا معرفی کنیم و با معرفی قهرمانان استان در کشور، دل مردم را شاد کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امام رضا لیگ برتر مشهد وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد