Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: این که جوانان ایرانی هویت ایرانی و اسلامی خود را انکار می‌کنند مایه ننگ است و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی توسط دشمنان برای جوانان در حال اتفاق افتادن است. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قاریان قرآن که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد اظهار داشت: این که جوانان ایرانی هویت ایرانی و اسلامی خود را انکار می‌کنند مایه ننگ است و متاسفانه  اتفاقات ناخوشایندی توسط دشمنان برای جوانان در حال اتفاق افتادن است و انکار ایرانی بودن خود یک نمونه بارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اهمیت به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی یک رسالت و وظیفه خطیر و سنگین است بیان کرد: به هیچ وجه عدم توجه به این مسئله برای کشورمان خوشایند نخواهد بود و اگر بخواهیم نسل جوان کشورمان را از فتنه‌های شوم دشمنان در امان نگه داریم باید از این مهم استفاده کنیم.

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم گیلان معرفی شدنداصفهان| مسابقات قرآن کریم کمیته امداد به تراز قابل قبولی رسیده استنماینده ولی‌فقیه در استان لرستان: علت اصلی پیدایش تحجر جداکردن قرآن از ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تضعیف اعتقادات و تربیت فرزندان ما مهم‌ترین هدفی شده است که دشمنان دارند آن گونه که می‌خواهند پیش می‌روند به گونه‌ای که با فتنه‌ها و نقشه‌های مختلف آداب و رسوم و تعاملات اجتماعی و حتی سیاست را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

عاملی تصریح کرد: فعالیت در محور ترویج فرهنگ قرآنی خواسته و انتظار ما است و در این زمینه تلاش و فعالیت جوانان در این حوزه شایسته تقدیر و قدردانی است و در این زمینه کارهایی که انجام یافته است بسیار ارزنده و قابل تقدیر است چرا که بنای فرهنگ و مدنیت کشور با فعالیت در این حوزه ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه هموار و نهادینه‌سازی کنیم بدون شک در آن کشور سیاست و اقتصاد و تمامی حوزه‌ها نیز وضعیت خوبی پیدا خواهند کرد که در این راستا تلاش برای رسیدن به اهداف والا و مقدس یک اولویت مهم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • مد خوب، مد بد!
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود