Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:42:09 GMT

آغاز پخش «آرایشگاه زیبا» در آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۵۱۰۲

آغاز پخش «آرایشگاه زیبا» در آی‌فیلم

پخش مجموعه تلویزیونی «آرایشگاه زیبا» از امروز برای آی‌فیلمی‌های افغانستان و تاجیکستان آغاز می‌شود.

 

به‌گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «آرایشگاه زیبا» ساخته مرضیه برومند، جایگزین مجموعه «همسران» در جدول پخش آی‌فیلم۲ می‌شود.

 

«آرایشگاه زیبا» مجموعه‌ تلویزیونی ۱۳ قسمتی است که در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ تولید و از شبکه دو سیما روی آنتن رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند، اصغر فریدی‌ماسوله، نگار بهبهانی، پرستو خندانی، مرتضی احمدی، محمود بصیری، حسن پورشیرازی، فاطمه معتمدآریا و... بازیگران این سریال بوده‌اند.

 

در این مجموعه می‌بینید: اسد خمارلو آرایشگر با آنکه سن بالایی دارد، هنوز ازدواج نکرده و همین امر منجر به این می‌شود که هرکدام از دوستانش، شخصی را برای ازدواج، به او معرفی کنند. این قضیه تا جایی پیش می‌رود که خسته شده و سعی می‌کند به زندگی خود سامان بدهد. در هر قسمت، او همراه مادر و خواهرش به خواستگاری می‌رود ولی هیچ‌یک سودی ندارد تا اینکه... .

 

«آرایشگاه زیبا» هر روز ساعت ۱۷:۰۰ به‌وقت ایران و کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان نمایش داده می‌شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت به‌فاصله شش ساعت روی آنتن می‌رود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه شبستان بیرجند مسجد روزنامه ها آی فیلم ۲ آرایشگاه زیبا مرضیه برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز