Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی _حجه الاسلام حدادیان امام جمعه موقت بشرویه :حضور حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین به مدت نزدیک به ۱۴ سال در بشرویه به عنوان امام جمعه خیر و برکت بسیار زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,همزمان باایام گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور و قدردانی از ائمه جمعه کشور جمعی از نمازگزاران و مردم مومن شهرستان بشرویه با هدف تشکر و قدردانی از امام جمعه سابق بشرویه حضرت حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین در نماز جمعه شهر زاوه حضور یافتند و از زحمات نزدیک به چهارده ساله نامبرده قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه حجت الاسلام شیخ علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت بشرویه گفت : حقیر افتخار این دارم که در این مدت مثل سایه همیشه همراه حضرت حجه الاسلام شمس الدین بودم و سعه صدر ایمان و اخلاص این بزرگ مرد, نمونه و الگو بود .

حجه الاسلام حدادیان به خدمات امام جمعه سابق بشرویه هم اشاره ای داشت و گفت :قبل از حضور حجه الاسلام شمس الدین در بشرویه نماز جمعه قریب به هجده سال تعطیل بود و درب مدرسه علمیه قدیم و تاریخی بشرویه که در زمان علامه ملاعبد الله فاضل بشروی ازاین مدرسه استفتاء میشده بسته و عنکبوت تنیده شده بود, ولیکن با حضور این خطیب اندیشمند هم نماز جمعه احیا شد و هم مدرسه علمیه فعالیت خود را از سرگرفت و در کنار آن مدرسه علمیه عصمتیه خواهران راه اندازی , و ساختمان مدرسه علمیه جدید در سه طبقه کار ساختمانی آن آغاز و امروزه با بهره برداری از فاز اول آن طلاب جوان در این مرکز به تحصیل علوم دینی مشغولند .

امام جمعه موقت بشرویه افزود :حجه الاسلام شمس الدین نه تنها فقط به اقامه نماز جمعه اکتفا می کرد بلکه در ارتقاء شهرستان بشرویه ؛پیگیری مطالبات مردمی ؛احیاء و تبلیغ و ترویج فرهنگ جعفری و مراسمات مذهبی ؛کمک به نیازمندان ؛راه اندازی خیریه ها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی سنگ تمام گذاشت.

در ادامه این نشست صمیمی حجه الاسلام مسلم زاده ؛رئیس شورای اسلامی شهر زاوه ضمن قدردانی از حضور  اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از مومنان شهرستان بشرویه گفت : امروزه فضای همدلی ها و همراهی بین نماز گزاران جمعه دو شهرستان بشرویه و زاوه ثمره تعامل و همراهی ائمه جمعه و نهادهای نماز جمعه است که پیوند ها را محکمتر می کند .

وی گفت : حضور خطیب توانا حضرت حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین در این شهر روح امید به وحدت و همدلی را در بین همه مردم و مسئولین ایجاد کرد .

رئیس شورای اسلامی زاوه یاد آور شد : امروز در شهرستان زاوه با ایجاد فضای همدلی که ثمره تلاشهای بی وقفه امام جمعه محترم است همه مسئولین و مردم مصمم هستیم تا در راه پیشرفت و آبادانی این شهرستان قدم برداریم

حجه الاسلام مسلم زاده گفت ؛:شهرستان زاوه با بیش از ۷۴ روستا, فرصت های بسیار خوبی برای توسعه اشتغالزایی و تولیدات اقتصادی دارد که در حوزه صنعت و معدن کار خانه سیمان زاوه یکی از مراکز تولید اقتصاد خراسان رضوی بشمار میرود و در زمینه صنعت طیور ۱۶۰ مرغداری فعال داریم و ۶۰۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت محصول زعفران است.

 در پایان از زحمات ائمه جمعه دو شهرستان با لوح تقدیر و هدایای مردمی قدردانی ,ونمازگزاران دو شهرستان بشرویه و زاوه در نماز عبادی _سیاسی ومراسم عزاداری شالروز شهادت اقا جواد الائمه (ع) شرکت کردند.

/انتهای پیام.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تشکر و قدردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند